728 x 90

ترس رژيم ایران از قیام,انتخابات,

کابوس رژیم ولایت‌فقیه، از خطر قیام و شعارهای مجاهدین

-

کابوس رژیم ولایت فقیه از خطر قیام و سرنگونی
کابوس رژیم ولایت فقیه از خطر قیام و سرنگونی
رژیم ولایت‌فقیه که در گرداب بحرانهای درونی و بیرونی و در آستانه نمایش انتخابات اسفندماه، از چشم‌انداز شقه و آشفتگی رژیم و فوران اعتراضات و خیزشهای مردمی هراسان است، در تلویزیون حکومتی و رسانه‌هایش، از خطر قیام و بالا گرفتن شعارهای مجاهدین ابراز وحشت می‌کند.

تلویزیون رژیم 8دی 94 با یادآوری قیامهای سال 88 و برملا شدن تقلبات انتخابات آخوندی، توسط مقاومت ایران گفت:
مریم رجوی: یک روز پیش از برگزاری انتخابات گروه مقاومت ایران با تکیه بر منابع موثق که در داخل ستاد مرکزی انتخابات در وزارت کشور ایران بودند اطلاعاتی فاش کرد مبنی بر این‌که 35 میلیون رأی درست شود و محمود احمدی‌نژاد به‌عنوان فرد پیروز در دور نخست انتخاب ریاست‌جمهوری اعلام شود. به گفته ناظران در مجموعه 25000 باجه اخذ رأی در سراسر کشور فقط حدود هفت‌ونیم میلیون نفر در انتخابات شرکت کردند.

تلویزیون رژیم در این برنامه همچنین گفت:
در یکی از این حوادث پایگاه 117 بسیج که در یک خیابان فرعی قرار دارد و حتی در مسیر اصلی راهپیمایی نیست. مورد هجوم قرار می‌گیرد.

در این پایگاه هم‌چون دیگر پایگاههای بسیج دهها قبضه سلاح گرم وجود دارد که اگر دست افراد هیجان زده بیفتد می‌توان حدس زد که چه حوادث شومی در انتظار پایتخت خواهد بود. (مجاهدین) جسورتر از هر زمان به دفاع از آشوبها پرداختند و ابطال انتخابات را به‌عنوان آغاز براندازی جمهوری اسلامی پیگیری می‌کنند.

مجاهدین گفتند:
«ما کاملاً با ابطال نمایش انتخاباتی که از آغاز به تحریمش فراخواندیم، موافقیم، بنابراین آنچه را که قبل از هر چیز باید باطل اعلام نمود و از میان برداشت، ولایت‌فقیه است».

در همین حال، مشاور فرهنگی سپاه خامنه‌ای با وحشت از شعارهای مجاهدین گفت: «وقتی عده‌یی در روز عاشورا شعارهایی دادند که اصل نظام یعنی ولایت فقیه را مورد هدف قرار داده بود، خیلی از کسانی که تا آن روز متوجه نبودند و فکر می‌کردند یک جدال داخلی و دعوای انتخاباتی است، در آن روز متوجه شدند که مسأله این نیست و کسانی که در خیابانها آشوب می‌کنند، اهداف دیگری دارند.

وی افزود: ممکن است فتنه‌هایی از این دست و حتی بزرگتر از آن در آینده نیز صورت بگیرد و ما باید مراقب باشیم».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/03c4aa66-15d2-4f92-82bb-7d71661e8468"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات