728 x 90

اخبار اعتراضي,اعتراض بازاریان,

تهران - ۴ رشته اعتراض و اعتصاب اصناف و کارکنان

-

پاساژ رضا در تهران
پاساژ رضا در تهران
روز چهارشنبه 9 دی 94 در تهران 4رشته اعتراض و اعتصاب اصناف و کارگران در اثر چپاول‌های رژیم ادامه داشت:

کارکنان قطار توریستی بازار تهران در یک عمل مقابله به مثل با شهرداری، پولهای فروش قطار شهری را به حساب شهرداری واریز نکردند. چون شهرداری گفته بود، اینها قراردادشان با شهرداری سررسیده و فسخ شده است و کارمند شهرداری به‌شمار نمی‌آیند.

کسبه بازار مبل ارضی یافت آباد و مغازه‌داران اطراف این پاساژ و خیابان یافت آباد، از ساعت 9 به اعتصاب نشستند. این اعتراض در پی اعتراضهای قبلی به‌خاطر افزایش عوارض واردات از گمرک است. گمرک به آنان اعلام کرده مالیات وضع شده بلاتغییر است.

صنف لوازم تحریر در بازار به اعتصاب خود در اعتراض به اخاذی دولت تحت عنوان عوارض بیمه ادامه دادند.
بیش از نیمی از مغازه‌های صنف لوازم تحریر از صبح چهارشنبه به نشانه اعتراض کرکره‌ها را نیمه بسته کرده و در مقابل مغازه‌شان ایستاده بودند. مزدوران گشت انتظامی بازار در وحشت از تظاهرات اعتراضی بازاریان مانع از تجمع مغازه‌داران شدند.

در پاساژ رضا کسبه شعار ”دولت بی‌کفایت نمی‌خواهیم“ دادند. کسبه پاساژ رضا واقع در بازار 15خرداد تهران، به‌دلیل ادامه زورگویی‌های سازمان اماکن و مالیات کشور، پس از بازگشایی پاساژ، مغازه‌ها را باز نکردند، در داخل راهروها و خیابان 15خرداد ایستادند و اعتصاب کردند.

 

به گفته یکی از کسبه این بازار، سازمان اماکن و مالیات کشور که پیش از این کسبه این بازار و چند پاساژ دیگر را به‌دلیل حمل و نقل در ساعتهای ممنوعه و استفاده از فضای عمومی به بهانهٴ سد معبر جریمه کرده بود، با اعتراض این کسبه مواجه شد و اعلام کرد پرداخت جریمه‌ها را به تعویق می‌اندازد. اما هفته گذشته، اعلام شد جریمه‌ها باید پرداخت شود. کسبه در اعتراض به این اخاذیهای حکومتی شعار دادند ’دولت بی‌کفایت نمی‌خوایم نمی‌خوایم’ .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bddbc11f-490a-4404-bec0-79556102e4cb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات