728 x 90

اخبار اعتراضي,

اعتراض و اعتصاب دانشجویان، کارگران و کارمندان در ایلام، دهگلان، سنندج و کرمانشاه

-

شهر سنندج
شهر سنندج
ایلام - تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه غیرانتفاعی باختر
صبح روز شنبه 5دیماه 94، جمعی از دانشجویان ترم آخر دانشگاه غیرانتفاعی باختر در ایلام که به بهانه نپرداختن بدهیهای دانشگاهی اجازه ورود به جلسه امتحان از آنان سلب شده بود در اعتراض به تصمیم ایادی رژیم در محل دانشگاه تجمع کردند.

سنندج -تجمع اعتراضی پرسنل قراردادی اداره صنعت و معدن و تجارت
صبح روز شنبه 5دیماه 94 جمعی از پرسنل قراردادی اداره صنعت و معدن و تجارت سنندج در اعتراض به پرداخت نشدن 6ماه حق اضافه کاری در محل این اداره تجمع کرده و خواهان گرفتن مطالباتشان شدند.

سنندج - تجمع اعتراضی گروهی از کارگران شهرداری
صبح روز شنبه 5دیماه 94 تعدادی از پرسنل قراردادی شهرداری منطقه 2 سنندج در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق آذرماه دست به تجمع اعتراضی زدند. این تجمع در محل شهرداری در خیابان نمکی انجام شد.

دهگلان - تجمع اعتراضی گروهی از کارگران
صبح روز شنبه 5دیماه 94، گروهی از کارگران شهرستان دهگلان از توابع سنندج در اعتراض به پرداخت نشدن حق بیمه و حقوق ماهانه در محل اداره کار این شهرستان در میدان معلم تجمع کرده و خواهان پرداخت حقوقشان شدند.

کرمانشاه - تجمع اعتراضی کارگران شرکت سپرسازی سپهران جوشن زاگرس
صبح روز شنبه 5دیماه 94، گروهی از کارگران شرکت سپرسازی سپهران جوشن زاگرس در شهرک صنعتی فرامان، برای چندمین بار در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق آذرماه و سه ماه حق اضافه کاری در محل شرکت تجمع کردند و خواهان پرداخت مطالبات خودشان شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/08d6345d-c8b9-4b29-acb6-1490c631f61c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات