728 x 90

شورای ملی مقاومت ایران,

سخنرانی خانم مریم رجوی در آغاز اجلاس میاندوره‌یی شورای ملی مقاومت - ۲۸آذر ۹۴

-

 -
-
دوستان عزیز!
حضار محترم!
اجلاس میان‌دوره‌یی را با گرامیداشت زنده‌یاد منصور قدرخواه، هنرمند ارجمند عضو شورای ملی مقاومت و فرماندهٴ شهید ارتش آزادیبخش، حسین ابریشمچی عضو دیگر شورا، آغاز می‌کنیم.
جای خالی آقای قدرخواه، در این اجلاس برای همهٴ ما دردناک است. هر چند که بدون شک همرزمان و یارانش در شورا و در صفوف گسترده این مقاومت، جای او را پرخواهند کرد. شهادت فرماندهٴ دلاور حسین ابریشمچی و ۲۳ قهرمان دیگر در حمله موشکی به لیبرتی اگر‌چه سنگین و دریغ انگیز بود، اما دو پیام واضح داشت:
اول: پیام استیصال خلیفه ارتجاع که می‌خواست جام زهر اتمی و جام زهر منطقه‌یی و هلاکت بالاترین سرکردگان سپاهش را با ضربه‌یی نابودکننده بر دشمن اصلی‌اش جبران کند.

دوم: پیام پایداری و مقاومت به هر قیمت برای سرنگونی رژیم ولایت‌فقیه و استقرار آزادی که در موجی از برانگیختگی و همبستگی در دل زندانهای این رژیم هم طنین انداخت.
این اجلاس را در حالی برگزار می‌کنیم که تنشها و وقایع بزرگ در ایران، و منطقه و جهان این حقیقت را تأیید می‌کند که یک تغییر دوران در کار است.

به دنبال حملات تروریستی داعش در خارج سوریه و عراق به‌ویژه در فرانسه و بالا گرفتن تهدید فزایندهٴ تروریسم و بنیادگرایی تحت نام اسلام، شرایط بین‌المللی تازه‌یی شکل گرفته است.
رژیم که به‌صورت شنیعی از این حملات ابراز خوشحالی کرد، می‌خواست در همسویی با داعش و بشار اسد، از این اوضاع برای تغییر دادن سیاست فرانسه در سوریه استفاده کند. اما به نظر می‌رسد برخلاف دوران پس از یازده سپتامبر این‌بار، این آخوندها هستند که زیان خواهند دید. به‌خصوص که روز به روز همگان بیشتر متوجه می‌شوند که طاعون بنیادگرایی اسلامی بدون اعمال قاطعیت در مقابل سرچشمه آن یعنی رژیم ایران، ریشه‌کن نمی‌شود.

در عرصه سیاسی میهنمان تن‌دادن خامنه‌ای به برجام و امضای مصوبه خفت‌بار شورای عالی امنیت رژیم (که از فرط فضیحت، مانع انتشارش شده‌اند)، بیانگر شکست بزرگ رژیم در برابر مقاومت ایران بود که این پروژه شوم رژیم را افشا کرد و به چالش کشید. پروژه‌یی ضدایرانی و ضدانسانی با صدها میلیارد دلار هزینه و با عوارض ویرانگر و بی‌علاج اقتصادی. به‌نحوی که کارشناسان خود رژیم می‌گویند دوران پس از توافق، از نظر اقتصادی دوران رکود و فلاکت و گرانی و بیکاری است و از نظر سیاسی دوران مخاصمات فرساینده در رأس و بدنهٴ حاکمیت و از نظر اجتماعی دوران غلیان نارضایتیهای انباشته در جامعه.
هم‌چنان‌که مسئول شورا گفته بود: «زهر خوردن رژیم در حیطه اتمی نیز مانند زهر آتش‌بس در جنگ ضدمیهنی رایگان به‌دست نیامده و عنصر تعیین‌کننده ایرانی آن، مقاومت و مجاهدین بوده‌اند. با بیش از صد رشته افشاگری اتمی با قیمت کلان از ۳۰خرداد۱۳۷۰ تا ۳۰خرداد۱۳۹۴ ضمن ۲۴سال. تا جامعه بین‌المللی بیدار شود و تا وجدانهای انسانی برانگیخته شوند... بله؛ موضوع اصلی این است که مقاومت ایران و مجاهدین، رژیم را در استراتژی تضیمن بقا پس از ۲۴سال به کلی شکست دادند».

در چنین شرایطی رژیم ولایت‌فقیه، در کوران برجام و برشام خود، یعنی در دل شکست برنامه اتمی و شکست در سوریه، به نمایش انتخابات برای تقسیم کرسیهای خبرگان و مجلس ارتجاع، میان جناحهای متخاصم وارد شده است مهمترین نتیجه‌اش، افزایش جدی بی‌ثباتی رژیم و تضعیف آن در برابر جامعه در حال انفجار است.

امروز این رژیم هم در سیاست صدور به‌اصطلاح انقلاب شکست خورده، هم در برنامه تولید بمب اتمی، هم در دعاوی اسلام‌پناهی و مستضعف‌گرایی که با فروش نوزادان به دنیا‌ نیامده و فروش کلیه از جانب مردم گرسنه و فقیر به اوج رسوایی رسیده است.
به عبارت دیگر، رژیم ولایت‌فقیه، هم از نظر سیاسی، هم از نظر اخلاقی و ایدئولوژیکی و هم از نظر استراتژیکی یک رژیم شکست خورده است. پاسخ این شکست، نه اعدام و شکنجه جوانان ایران است، نه شیادی جناحهای درون این رژیم که همه دست در خون ملت ایران دارند، بلکه پاسخ، مقاومت ملت ایران است که با پرداخت بهایی سنگین، پرچم سرنگونی این رژیم را در اهتزاز نگه داشته و آینده‌یی بر اساس آزادی و دموکراسی و برابری را نمایندگی می‌کند.
 
شورای ملی مقاومت سرفراز است که در برابر این رژیم، جایگزین دموکراتیکی بر اساس حاکمیت مردم و جدایی دین و دولت و احترام به حقوق‌بشر ارائه کرده که در آن برابری همهٴ ملیتهای ستمزده و صاحبان همهٴ ادیان و مذاهب را تضمین می‌کند.
ما همهٴ هموطنان به‌ویژه جوانان ایران را به گسترش مبارزه و قیام برای یک تغییر بزرگ و سرنگونی استبداد مذهبی فرا می‌خوانیم. ما اطمینان داریم که ارادهٴ مردم ایران برای کسب آزادی پیروز خواهد شد.
متشکرم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e90fe72a-3a1f-4a03-9e06-3b0695dd25a4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات