728 x 90

اخبار امريكا,بنیادگرایی اسلامی,

نگرانی جواد ظریف: مصوبه محدودیت مسافرتی آمریکا حاوی پیام بسیار بدی است

-

کنگره آمریکا
کنگره آمریکا
به دنبال ابراز نگرانی 101عضو مجلس ارتجاع از قانون جدید آمریکا، جواد ظریف وزیر خارجه کابینه آخوند روحانی گفت: «این مصوبه حاوی «‌پیامی بسیار بد» است مبنی بر این‌که «‌سیاست خصمانه آمریکا» علیه ایران در هر صورت باقی می‌ماند».
بر اساس این قانون که توسط باراک اوباما امضا شده است شهروندان ۳۸ کشوری که برای ورود به آمریکا نیازی به ویزا ندارند، اگر طی پنج سال گذشته به ایران، عراق، و سوریه سفر کرده باشند، باید برای ورود به آمریکا ویزا بگیرند.

جواد ظریف در مصاحبه با سایت المانیتور که روز شنبه ۲۸ آذر منتشر شده با اشاره به این قانون گفت: «‌متأسفانه اقدامات واشینگتن پیام‌های ضد و نقیضی را با خود به همراه دارد که بیشترش پیام‌های منفی است از جمله برنامه محدود کردن معافیت ویزا» که کنگره آمریکا آن را تصویب کرده‌ است.

وی با نگرانی از برملا شدن روابط تروریستی رژیم گفت: روشن است که این مصوبه واقعاً بی‌معنی است زیرا هیچ ایرانی یا فردی که از ایران دیدن کرده هیچ‌گونه ارتباطی با تراژدیهایی که در پاریس یا سان‌برناردینو یا هر جای دیگر اتفاق افتاده ندارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f0fb2f5a-a304-49f3-a179-0d1a6a60fb6a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات