728 x 90

اخبار اعتراضي,اخبار دانشجویی,

تجمع اعتراضی دانشجویان در کرمانشاه

-

 -
-
27آذر 94 - دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه در اعتراض به وضعیت نابسامان غذایی دانشگاه در مقابل سلف‌سرویس دانشگاه تجمع کردند و از خوردن غذا خودداری کردند.
دانشجویان سینی‌های غذای خود را به نشانه اعتراض روی زمین دانشگاه پخش کردند.
بنا‌ به گزارش دیگری از دانشگاه گنجینه هنر و معماری کرمانشاه جمعی از دانشجویان این دانشگاه در اعتراض به وضعیت وخامت‌بار خدماتی دانشگاه در مقابل استانداری کرمانشاه تحصن کردند.

 

یکی از معترضان گفت:
من دانشجوی ترم سه معماری هستم و امسال دانشگاه ما را به جایی انتقال داده‌اند که در گذشته خانه سالمندان بوده است و حتی از ابتدایی‌ترین امکاناتی که باید یک دبستان از آن برخوردار باشد، بی‌بهره است، بدتر از همه این‌که محل جدید در مکانی واقع شده که به‌لحاظ امنیت در پایین‌ترین حد و در بین انبوهی از تعمیرکاران اتومبیل واقع شده است.
وی ادامه می‌دهد: فضای گرمایشی و سرمایشی در این دانشگاه استیجاری جدید حتی در حد ابتدایی هم نیست و ما در سه تا چهار کلاس حداکثر ۱۲ متری به اجبار ۲۰ نفره حضور پیدا می‌کنیم و گاهی اوقات حتی تعدادی از دانشجویان به اجبار به علت نبود جای کافی سرپا می‌ایستند.
 


یکی از دانشجویان دیگر گفته است: اصلاً محوطه‌ای برای نشستن و خوردن غذا وجود ندارد و تنها یک بوفه وجود دارد و آن هم فقط ۶ نفر می‌توانند در آن حضور داشته باشند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8bb2cbe9-f3e0-4df9-b887-19df30d55bd1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات