728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,جام زهر اتمى,

آخوند رسایی، رفسنجانی را به کرگدن، موش و روباه تشبیه کرد

-

رفسنجانی و آخوند رسایی
رفسنجانی و آخوند رسایی
24آذر 94 - آخوند رسایی در پاسخ به رفسنجانی که منتقدینش را به کلاغ تشبیه کرده بود در مطلبی تحت عنوان آنچه ‌هاشمی نمی‌دانست، کلاغ‌ها چه ویژگی‌هایی دارند؟ رفسنجانی را کرگدن، موش و روباه خواند و وی را تهدید کرد.

آخوند رسایی در این مطلب که در سایت حکومتی مشرق به‌نقل سایت وی در تلگرام نقل شده است از جمله نوشته است: کلاغ‌ها با جثه کوچکشان، بر خلاف پرندگان دیگر، همواره با کرگدن‌ها سر ناسازگاری دارند. علاوه بر این حیوان گردن کلفت، کلاغ‌ها با موش‌ها که حیوانی مؤذی هستند و روباه‌ها که حیواناتی حیله گرند، مشکل دارند و اتفاقاً آن را پرنده‌ای دانسته‌اند که قادر به محاسبات ریاضی است برای همین به‌راحتی نمی‌توان سر آن کلاه گذاشت... کلاغ‌ها عدالت طلبند.

وقتی کلاغی از قواعد کلی حاکم بر این پرنده تخلف بورزد، کلاغ‌ها شورایی تشکیل می‌دهند تا درباره سرنوشت همکارشان تصمیمی اتخاذ کنند. اگر هم نوع خود را تبرئه کنند به‌صورت گروهی پرواز می‌کنند ولی اگر کلاغ متهم را مقصر تشخیص دهند، به سویش حمله‌ور می‌شوند و با ضربات مهلک نوک خود، چشمان کلاغ بیچاره را از حدقه در می‌آوردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2bac32c4-aff0-418b-b079-8acb214bbab0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات