728 x 90

بنیادگرایی اسلامی,

دیدار و گفتگوی خانم مریم رجوی با سناتور جوزف لیبرمن کاندیدای معاون ریاست‌جمهوری آمریکا (سال۲۰۰۰)

-

دیدار وگفتگوی مریم رجوی با سناتور جوزف لیبرمن
دیدار وگفتگوی مریم رجوی با سناتور جوزف لیبرمن
روز سه‌شنبه ۱۷ آذر، سناتور جوزف لیبرمن، کاندیدای معاون ریاست‌جمهوری آمریکا در انتخابات سال ۲۰۰۰ و از چهره‌های برجسته سیاست خارجی آمریکا در اور سوآز با خانم مریم رجوی، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مهمترین موضوعات و تحولات منطقه و راه کارهای احتمالی برای مقابله با بحران کنونی مورد گفتگو قرار گرفت. در این دیدار که در آستانه روز جهانی حقوق‌بشر صورت گرفت، مریم رجوی جنایات ضدانسانی حکومت آخوندی در ایران و نقض سیستماتیک حقوق‌بشر توسط این رژیم - که تا کنون در 62قطعنامه ارگانهای ملل‌متحد محکوم شده است - یادآوری و تأکید کرد:
فجایع ناشی از این رژیم قرون‌وسطایی به مرزهای ایران محدود نشده و رژیم ولایت‌فقیه، قلب اختاپوس بنیادگرایی و تروریسم تحت نام اسلام و کانون بحرانهای ناشی از آن برای منطقه و جهان است.

سناتور لیبرمن نیز گفت: رژیم ملاها عامل اصلی بی‌ثباتی در منطقه است و یگانه پاسخ در برابر تهدیدات برخاسته از این رژیم و گسترش بنیادگرایی و تروریسم و افراطی‌گری، تغییر در ایران است.

وی با اشاره به نقش سازمان مجاهدین خلق ایران که معرف یک اسلام دموکراتیک و بردبار است، بر نقش تعیین‌کننده جنبش مقاومت ایران به‌عنوان «راه‌حل» تأکید کرد و گفت: من تردیدی ندارم که تغییر در ایران روند تحولات در کل منطقه را تغییر خواهد داد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cc0a2e22-b9bb-40db-a46b-3d958573c8f2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات