728 x 90

سانسور در ایران,

ماهواره درد لاعلاج رژیم آخوندی

-

کانال های ماهواره ای
کانال های ماهواره ای
یکی از ویژگیهای عصر ارتباطات این است که دیکتاتوری و استبداد را برنمی‌تابد. به عبارت دیگر، خفقان و سرکوب که از مؤلفه‌های اصلی یک حکومت خودکامه هستند، با دنیای امروز همخوانی ندارند.

دشمنی هیستریک آخوندها با دنیای ارتباطات، ذهن هر ناظری را به اصل و اساس قرون‌وسطایی آنها و فاصله‌ای که با دنیای متمدن امروزی دارند سوق می‌دهد. آنها اگر دستشان می‌رسید همه‌ی وسایل ارتباط جمعی را جمع می‌کردند و از فردا حکم شرعی می‌دادند که مردم به‌جای استفاده از ایمیل و فیس‌بوک و تویتر، نامه‌هایشان را باید با کبوتر برای هم بفرستند!
هر چند این حرف درست است، اما علت دشمنی آخوندها با دنیای ارتباطات و از جمله ماهواره را باید در ماهیت دیکتاتوری و ضدمردمی بودن آنها یافت.

ماهواره، وسیله‌ای است که هم‌چون اینترنت و...، کل دنیا را به یک دهکده جهانی تبدیل کرده است. ویژگی دهکده این است که از هر اتفاقی در دهکده، پس از چند ساعت، همهٴ اهل ده خبردار می‌شوند. در دنیای امروز هم ماهواره و اینترنت، همهٴ مردم در اقصی نقاط جهان را در ارتباط با یکدیگر قرار داده و به این وسیله همه می‌توانند بلافاصله از هر رویدادی، ولو در دورترین فاصله از آنها، مطلع شوند. این ویژگی‌ای است که دیکتاتورها و و در رأس آنها ولایت وقیح با آن مشکل دارند. چرا که هر کس می‌تواند دیگران را از سرکوب و جنایت آنها باخبر کند؛ این همان چیزی است که با مزاج آخوندهای ضد آزادی و دموکراسی همخوانی ندارد.

این موضوع را می‌توان در مطلب یکی از سایتهای رژیم به نام شبستان به‌وضوح دید: «در تمام خانه‌ها می‌توانیم نفوذ این شبکه‌ها را شاهد باشیم. شبکه‌هایی که تهدیدهایش به کاربران ایرانی بیشتر از فرصت‌هایش است. به عبارتی دیگر؛ هنوز فرهنگ استفاده صحیح را نیاموخته‌ایم. کابران این شبکه‌ها اغلب نوجوان و جوان هستند. در کنار شبکه‌های اجتماعی، شبکه‌های ماهواره‌یی نیز جولان می‌دهند». (سایت شبستان 5 آبان 94)

علیرضا گلستانی معاون برنامه‌ریزی اقتصادی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفتگو با خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) در روز 30آبان ضمن اذعان به استقبال روزافزون مردم از کانال‌های ماهواره‌یی اعتراف می‌کند: «کشفیات تجهیزات ماهواره‌یی به‌اندازه‌ای است که ما را دچار مشکل کرده؛ در حال حاضر صدا و سیما، دست‌هایش را بالا برده و عنوان می‌کند که انبارهایش جای نگهداری این تجهیزات را ندارد و این تجهیزات برای آنها قابل استفاده نیست».

ایادی رژیم خودشان اعلام و اعتراف می‌کنند که در حال حاضر در ایران 50 میلیون ماهواره‌ بین وجود دارد. آیا آخوندها هنوز نفهمیده‌اند که جمع کردن ماهواه و له کردن آن زیر تانک، کوبیدن آب در هاون است؟!

آنها به خوبی می‌دانند و فهمیده‌اند که دیگر خیلی دیر شده است و اگر صدها بار دیگر هم از این ”ماهواره جمع کنی‌ها“ راه بیندازند، بی‌فایده است و فردا دوباره تمام پشت بام‌ها پر از بشقاب می‌شود.

اعتراف علی مطهری در همایش به‌اصطلاح انتخابات آتی در تاریخ 8 آذر 94 نیازی به توضیح ندارد. او می‌گوید: «جامعه در معرض امواج است و ما نمی‌توانیم جلوی امواج ماهواره‌یی را بگیریم. الآن می‌گویند ۹۰ درصد مردم ماهواره می‌بینند».

آخوند آملی لاریجانی در ترس و وحشت از استقبال عمومی مردم و جوانان از ماهواره در سخنانی که در روز دانشجو از تلویزیون شبکه یک رژیم 16آذر 94 پخش شد می‌گوید: «بمباران تبلیغات ماهواره‌ها، بمباران تبلیغات خلاف گاهی از درون کشور، این باعث نگرانی ما هست».

آخوند مهدی موسوی‌نژاد عضو مجلس ارتجاع هم همین وحشت را به‌صورت دیگری بیان می‌کند: «ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی در تلاش برای تغییر در رویکرد و باور انسانها هستند که کم‌کم جامعه را تغییر می‌دهد». (خبرگزاری فارس رژیم ۱۱/۹/۹۴)

مقاومت ایران، سالها پیش گفته بود که هراس رژیم آخوندی از ماهواره، نه در نگرانی او از مشاهد‌ه‌ی برنامه‌های به‌اصطلاح غیراسلامی، بلکه در این خلاصه می‌شود که این رژیم از اقبال عمومی از کانال‌های ضد نظام و به‌خصوص سیمای آزادی وحشت دارد.

آخوند بی‌آزار تهرانی سوزش و ترس رژیم را از ماهواره مقاومت (سیمای آزادی) و استقبال عمومی مردم از آن را در یک برنامه تلویزیونی نشان داد و ناله و فغان سرداد که: «در این روزها، یک خانمی ایستاد ذکر امام حسین را خواند و مردها ایستادند پای آن سینه زدند» (شبکه 5تلویزیون رژیم۹/۸/۹۴). اشاره این آخوند دین‌فروش به عزاداری مجاهدان راه آزادی در زندان لیبرتی در ایام محرم امسال می‌باشد که از سیمای آزادی پخش شد و دکان دجالیت آخوندها را در این ایام تخته کرده بود. همه درد و نگرانی این آخوند حکومتی در جمله بعدی که التماس می‌کند که سراغ رسانه مقاومت نروید پیداست: «متأسفانه ما داریم اینها را در شبکه‌های مجازی می‌بینیم؛ البته من خواهش می‌کنم که این‌ها را باز نشر ندهید».

خبرگزاری سپاه پاسداران فارس (رژیم) در مطلب مشابه دیگری در همان ایام از استقبال جامعه از این برنامه‌های مقاومت اعتراف می‌کند و می‌نویسد: «این روزها ویدئویی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن یک خانم مجاهد در حال نوحه خوانی برای مجاهدین است. جمعیتی که به سبک سوگواریهای مرسوم این روزها با نوای نوحه‌خوان سینه می‌زنند».

اما این آخوند حکومتی و خبرگزاری سپاه به عمد می‌خواهند فراموش کنند که در قرن و بیست و یکم نمی‌شود با تفکر قرون‌وسطایی ولایت‌فقیه جلوی اطلاع‌رسانی و ارتباطات را گرفت. عطش سیری‌ناپذیر مردم برای دیدن رسانه مقاومت که هم خود نگاه می‌کنند و هم با هر امکانی آن را به اشتراک می‌گذارند تا همه ببینند به درد لاعلاج رژیم تبدیل شده است. البته رژیم سعی می‌کند با گذاشتن کنفرانس و همایش اندر باب مضرات استفاده از ماهواره و انواع و اقسام طرحهای جمع‌آوری ماهواره، صورتش را با سیلی سرخ نگه دارد اما همه می‌دانند رژیم در اصل از آنچه وحشت دارد ماهواره مقاومت ایران (سیمای آزادی) است

این همان سرچشمه‌ی وحشت و هراس آخوندهایی است که در مرحله سرنگونی قرار دارند. هراسی پایان‌ناپذیر از اطلاع‌رسانی مقاومت ایران که اخبار سرکوب و اختناق را در میهن اشغال شده نشان می‌دهد و به شعله‌ور شدن شوق آزادی و دموکراسی در قلب جامعه نوید می‌دهد. چراغ و نور امیدی که نهایتاً، منجر به انقلاب برای برچیدن بساط ظلم و ستم حکومت قرون‌وسطایی آخوندها از ایران خواهد شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/649c1bbe-5e71-45c1-8a04-d506498c061b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات