728 x 90

اخبار اعتراضي,اعتراض بازاریان,اخبار کارگری,

۸رشته اعتراض و اعتصاب کارگران، کارکنان، پرستاران و اصناف در ۷شهر میهن

-

اعتصاب کسبه شهرستان چالوس در اعتراض به سازمان مالیات کشور
اعتصاب کسبه شهرستان چالوس در اعتراض به سازمان مالیات کشور
روز دوشنبه از اولین ساعتهای بامداد، 8رشته اعتراض و اعتصاب کارگران، کارمندان، پرستاران و اصناف در شهرهای ایلام، بوشهر، چالوس، سنندج، کرمانشاه و هرسین جریان داشت:

ایلام - تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان قراردادی شهرداری در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و حق اضافه کاری آبان ماه در محل شهرداری منطقه2 در میدان معلم، خیابان مبارزان برگزار شد.

بوشهر - ادامه اعتصاب کارگران شرکت صدرا در بوشهر
کارگران بعد از مراجعه به استانداری و بی‌جواب ماندن خواسته‌هایشان قرار گذاشتند سه‌شنبه مجدداً مقابل شرکت تحصن کنند و درب شرکت را بندند.

چالوس - دومین روز اعتصاب کسبه
کسبه پاساژها و چند رستوران و سفره خانه‌هایی که در لیست طرح چپاولگرانهٴ سازمان مالیات کشور قرار داشتند، برای دومین روز به اعتصاب ادامه دادند.
کسبه می‌گویند قرار دادن پاساژها و مغازه‌های محدوده چالوس در مشاغل پر رونق، بدون منطق انجام شده و تمام مقامات حکومتی از اوضاع فاجعه‌بار اقتصادی کشور آگاه‌اند. پاساژهای ملت و منطقی، از اصلی‌ترین معترضین چالوس بودند و از صبح روز دوشنبه 23آذر درب پاساژ را بسته نگاه داشتند.

کرمانشاه - تجمع اعتراضی گروهی از کارگران شرکت سوله کاویان غرب در اعتراض به پرداخت نشدن دو ماه حقوق در محل شهرک صنعتی فرامان برگزار شد.

سنندج - تجمع اعتراضی گروهی از پرستاران بیمارستان توحید برای چندمین بار متوالی در اعتراض به مشکلات حقوقی و پرداخت نشدن 6ماه حق کارانه و اضافه کاریهای بدون حقوق در محل بیمارستان در خیابان توحید سنندج برگزار شد.

سنندج - گروهی از پرسنل آتشنشانی در اعتراض به پایین بودن سطح حقوق و ندادن حق بیمه از شروع سال 94 تا کنون در محل سازمان آتش‌نشانی سنندج در خیابان طالقانی دست به تجمع اعتراضی زدند.

عسلویه - ادامه اعتصاب گسترده 700تن از کارگران شرکت پایندان فاز23-24-25
یکی از کارگران گفت: کلیه کارگران کماکان در محل خوابگاه به‌سر می‌برند و از حضور در محل کار خودداری می‌کنند. ما به اعتصاب خود ادامه می‌دهیم تا حداقل حقوق خود را دریافت کنیم که از این وضعیت در بیاییم.

هرسین - تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان پیمانی اداره ثبت و اسناد
جمعی از پرسنل پیمانی اداره ثبت و اسناد شهرستان هرسین در اعتراض به پرداخت نشدن سه ماه حقوق و حق اضافه‌کاری در محل این اداره در خیابان جهانگیری تجمع کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e313053c-44d2-405f-a4a5-dc807a6c9d6d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات