728 x 90

بهداشت و درمان,

کرمان: با شیوع آنفلوانزای خوکی قیمت ماسک بهداشتی ۲۵هزار تومان شد

-

گسترش بیماری آنفلوانزا
گسترش بیماری آنفلوانزا
عضو مجلس ارتجاع در سیرجان روز سه‌شنبه 17آذر 94 اذعان کرد که سال گذشته 14نفر در کرمان بر اثر آنفلوانزا کشته شدند ولی رژیم هیچ اطلاع‌رسانی نکرد. امسال هم 33نفر در کرمان و سیستان و بلوچستان کشته شدند و تعداد بسیاری در بیمارستانها بستری هستند که باید به تهران منتقل شوند ولی هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
 
شهباز پور به عدم رسیدگی دولت به این بیماری و گسترش آن اذعان کرد و افزود: ‌هیچ پیشگیری برای درمان این بیماری صورت نگرفته و مردم در اثر این بیماری مثل برگ خزان در حال ریختن و کشته شدن هستند.
 
عضو مجلس ارتجاع از چپاولگری ایادی رژیم خبر داد و گفت: بازار سیاه ماسک بهداشتی به راه افتاده که با قیمت ۱۲ الی ۲۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. این در حالی است که در شرایط اضطراری کنونی این وسایل باید به‌صورت رایگان در اختیار مردم قرار بگیرد.
 
این عضو مجلس ارتجاع به بی‌توجهی دولت روحانی به وضعیت بهداشت در کرمان اشاره کرد و گفت: تا این لحظه هیچ اقدام عملی و کارسازی در راستای خواسته‌ها و نیازهای ضروری مردم انجام نگرفته است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/54217a99-c220-4e74-bfaf-2aa834a4d26e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات