728 x 90

بنیادگرایی اسلامی,سپاه پاسداران,دخالتهای ایران,

کنفرانس مطبوعاتی در مورد دخالتهای رژیم ایران در سوریه

-

هیثم مالح ، میشل کیلو و سنا برق زاهدی
هیثم مالح ، میشل کیلو و سنا برق زاهدی
در کنفرانسی درباره دخالتهای رژیم آخوندی در سوریه، سخنرانان، نقش فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران را همدستی با رژیم اسد و تشدید بحران سوریه مورد بررسی قرار دادند.

در این کنفرانس هیثم مالح رئیس کمیته قانونی ائتلاف ملی سوریه با مرور روند انقلاب مردم سوریه علیه بشار اسد، گفت: (خامنه‌ای)، بشار اسد را از سال 2011 تا کنون به کشتار مردم سوریه تشویق و تحریک کرده است وی افزود: «رژیم ایران از زمان روی کارآمدن خمینی خود را به‌مثابه «سر مار» در منطقه بارز و نمایان کرد.

میشل کیلو رئیس اتحادیه دموکراتیک مردم سوریه به تشریح نقش رژیم اسد در ظهور بنیادگرایانی هم‌چون داعش پرداخت و نمونه‌هایی از عملکرد دیکتاتوری اسد برای سوءاستفاده از این بنیادگرایان، تشریح کرد.

در این کنفرانس سنابرق زاهدی مسئول کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت ایران، پس از تشریح دخالتهای رژیم آخوندی در سوریه و حقایق افشا‌ شده از سوی مقاومت ایران در این زمینه، گفت: «طرفی که (در سوریه) اکنون ضربات هولناک دریافت می‌کند رژیم آخوندی است؛ به‌نحوی که تعداد زیادی از مهره‌ها ی بالای خود مثل پاسدار همدانی و بسیاری دیگر از سرکردگان سپاه را از دست داده و اخیراً نیز قاسم سلیمانی به‌شدت زخمی شده است».

سنابرق زاهدی بر لزوم حمایت از اپوزیسیون و ارتش آزاد سوریه برای پایان دادن به جنایات دیکتاتوری اسد تأکید کرد، و گفت: تنها راه رها شدن از این مشکلات ارائهٴ همه نوع کمک سیاسی، نظامی و مالی به اپوزیسیون سوریه است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/51986347-fda2-4bdc-bbe9-efa8a8be4a7f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات