728 x 90

اعتراض بازاریان,اخبار اعتراضي,

تهران، چالوس؛ اعتصاب بازاریان

-

اعتصاب کسبه شهرستان چالوس در اعتراض به سازمان مالیات کشور
اعتصاب کسبه شهرستان چالوس در اعتراض به سازمان مالیات کشور
اعتصاب بازاریان در بازار شاهپور تهران
صبح روز سه‌شنبه 3آذر 1394، بازاریان بازار شاهپور تهران به‌دلیل ابلاغیه جدید شهرداری به‌منظور اخاذی تحت عنوان عوارض شهرداری، دست به اعتصاب زده و مغازه‌های خود را از ابتدای صبح، بسته نگاه داشتند.

شهرداری پیش از این طی نامه‌های پیاپی، قصد داشت تا هزینه‌های نوسازی این خیابان و بازار شاهپور و بازارچه سنتی و کوچه‌های این محدوده را از کسبه و مردم اخاذی کند که در اثر مقاومت مردم با شکست مواجه شد.

حالا طی اقدام چپاولگرانهٴ دیگری تحت عنوان عوارض به کسبه بازار اخطار داده است که اگر عوارض را نپردازند جریمه خواهند شد. کسبه که توان تأمین این هزینه‌ها را ندارند و زیر بار این افزایش نیز نخواهند رفت دست به اعتصاب زده و مغازه‌های خود را بستند.


اعتصاب کسبه شهرستان چالوس در اعتراض به سازمان مالیات کشور
صبح روز سه‌شنبه 3آذر 1394، کسبه پاساژ ملت در خیابان موسوم به خمینی شهرستان چالوس، در ادامه اعتراضات کسبه و مالکان ملک‌های تجاری در این شهر، به سازمان مالیاتی کشور، از ساعت 9 به نشانه اعتراض، پاساژ و مغازه‌ها را بسته نگاه داشتند.

کسبه این مرکز تجاری می‌گویند سازمان مالیات کشور، طرح چپاولگرانه خود مبنی بر قرار دادن مغازه‌ها و پاساژهای بر خیابان در مشاغل پر رونق را اجرایی کرده و این در حالی است که مالکان و کسبه چالوس نسبت به این موضوع ناراضی هستند. این در حالی است که سازمان مالیات پیش از این اعلام کرده بود که در سال 94 افزایش مالیات نخواهیم داشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/870f53de-8859-4707-abcf-0c321c26ec35"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات