728 x 90

عمليات تروريستى,

محکومیت جنایت تروریستی پاریس توسط کمیته‌های پارلمانی برای آزادی ایران در کشورهای مختلف

-

مردم فرانسه در سوگ قربانیان حمله جنایتکارانه تروریستی در فرانسه
مردم فرانسه در سوگ قربانیان حمله جنایتکارانه تروریستی در فرانسه
کمیته‌های پارلمانی برای آزادی ایران در کشورهای مختلف، با صدور بیانیه‌هایی حملات تروریستی در پاریس را محکوم کردند و با مردم فرانسه همبستگی خود را اعلام کردند.

کمیته پارلمانی بریتانیا برای آزادی ایران، نوشت: این حمله تروریستی، یک حمله بزدلانه به شهروندان بیگناه بود، منبع اصلی این تهدیدات و حملات، بنیادگرایی اسلامی است که میلیونها نفر از مردم خاورمیانه را سالهاست به گروگان گرفته و اکنون آزادی ما و جامعه ما را تهدید می‌کند. این تهدید افزایش خواهد یافت اگر رژیم اسد و حامی اصلی آن، یعنی سپاه پاسداران، اجازه یابند (کشتار عمومی) را در سوریه ادامه دهند. این کشتار، سوریه را به یک بستر مناسب برای ظهور گروه‌های افراطی مانند داعش تبدیل کرده است.

کمیته کانادایی دوستان ایران دموکراتیک ضمن محکوم کردن حملات تروریستی پاریس نوشت: حوادث تأسف‌بار پاریس یک بار دیگر به ما نشان داد که افراطی‌گری و بنیادگرایی اسلامی یک تهدید جهانی است که ریشه‌اش با بنیانگذاری حکومت مذهبی در ایران دوانده شد. کشتار صدها هزار غیرنظامی بیگناه در سوریه، حمایت غیرقابل توجیه از مالکی در عراق، و نادیده گرفتن دخالتهای مخرب رژیم ایران در خاورمیانه مجموعاً جای داعش را باز کردند. به این دلیل است که مردم ایران به رژیم آخوندی لقب پدرخوانده داعش داده‌اند. مطبوعات تحت کنترل دولت در ایران همین حالا خواستار تغییر سیاست فرانسه در سوریه و حمایت از بشار اسد شده‌اند. این اعلام خود از نیات شوم همتایان داعش در ایران خبر می‌دهد.

گروه هلندی دوستان ایران آزاد نیز طی بیانیه‌یی اعلام کرد: ما معتقدیم که ریشه‌کن کردن بنیادگرایی، نیازمند یک سیاست قاطع و متحد برای حمایت از مردم سوریه در برکناری بشار اسد است. تا زمانی که او با کمک رژیم ایران در قدرت است، سوریه هم‌چنان یک فضای تنفسی برای تروریستها باقی می‌ماند. در این رابطه از آنجا که رژیم ایران منبع بی‌ثباتی در منطقه است هیچ سازش و مصالحه‌ای با این رژیم نباید باشد. ما به دولت خود و جامعه بین‌المللی فراخوان می‌دهیم تا برای مقابله با این پدیده شوم در کنار مردم سوریه و مردم ایران درخواست آنها برای تغییر و ایجاد دموکراسی بایستند.

کمیته پارلمانی رومانی برای ایران آزاد اعلام کرد: امروز، بنیادگرایی و افراطی‌گری اسلامی بزرگترین دشمن بشریت است و رژیم تهران منبع و حامی اصلی آن است. تا زمانی که رژیم ایران وجود دارد، این گروه‌های تروریستی هم‌چنان وجود خواهند داشت و به جنایاتی خود ادامه می‌دهند. خلع ید و اخراج رژیم ایران از سوریه و عراق و تغییر رژیم در ایران توسط مردم و مقاومت ایران شرایط ضروری برای ریشه کن کردن پایدار بنیادگرایی و افراطی‌گری اسلامی در منطقه و جهان است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f6c137f7-d552-4e29-8fe3-8fe063736b29"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات