728 x 90

اخبار اعتراضي,اعتراض بازاریان,

تهران - تجمعات اعتراضی اصناف مختلف

-

اعتصاب کسبه‌ها - آرشیو
اعتصاب کسبه‌ها - آرشیو
اعتصاب کسبه حسن آباد تهران به‌دلیل عدم رسیدگی به موضوع افزایش مالیات
صبح روز دوشنبه 25آبان 1394، کسبه محدوده میدان حسن آباد تهران و راسته خیابان حافظ و همچنین برخی مغازه‌ها و پاساژهای خیابان موسوم به خمینی، در اعتراض به بی‌توجهی و عدم رسیدگی به موضوع افزایش مالیات این محدوده، از ساعت 8 الی 11 اعتصاب کردند.
میزان افزایش مالیات 5 درصدی برای فعالان بورس مبلمان و صندلی در راسته خیابان حافظ و همچنین افزایش ۲.۵ درصدی مالیات برای دیگر قشرها اعم از نخ، موکت لوازم خانگی و... که در این محدوده حضور دارند، تعیین شده است این در حالی است که کسبه این محدوده در ماههای اخیر نیز اعتراضاتی را نسبت به این موضوع انجام داده‌اند.

اعتصاب در مجتمع تجاری سمرقند تهران
صبح روز دوشنبه 25آبان 1394، مغازه‌داران مجتمع تجاری سمرقند واقع در غرب تهران و محدوده جنت آباد، در اعتراض به افزایش اجاره بهاء مغازه‌ها و دخالتهای سازمان مالیات در امور مالی کسبه، درب مغازه‌ها را تا ظهر بسته نگاه داشتند.

اعتراض مالکان ملک‌های تجاری در مقابل سازمان تعزیرات حکومتی در تهران
صبح روز دوشنبه 25آبان 1394 جمعی از مالکان ملک‌های تجاری که توسط سازمان تعزیرات حکومتی تهران، پلمپ شده است در مقابل این سازمان در خیابان مطهری تجمع کردند.
عده‌ی دیگری از کسبه که در اینگونه ملک‌ها شاغل بودند و در واقع اجاره کرده بودند نیز در روز شنبه مقابل این سازمان تجمع کرده بودند و طبق اعلام یکی از کارمندان سازمان، قریب به 500 ملک تجاری در تهران و در یک‌ماه گذشته، پلمپ شده است. مالکان می‌گفتند این فشارها بخشی از سیاست اخاذیهای دولت است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5536527d-b7fc-40cc-bb19-9dc6fd204053"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات