728 x 90

اخبار سوريه,

آزادسازی دو ارتفاع مهم در حومه حما توسط رزمندگان سوریه

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه در حومه شمالی حما با وجود بمبارانهای جنایتکارانه و مهیب روسیه به‌عملیات تهاجمی علیه نظامیان رژیم اسد ادامه می‌دهند.

 

حکم ابوریان سخنگوی مرکز تبلیغاتی حما در مصاحبه با اورینت نیوز جزییاتی از این عملیات را توضیح می‌دهد:
موفقیت بزرگی توسط رزمندگان به دست آمده است. در شهرکهای مختلف شش الی هفت پایگاه دشمن توسط رزمندگان مورد تهاجم قرار گرفته است.

رزمندگان پیروزیهای بزرگی به‌دست آورده‌اند. تل عثمان به‌طور کامل آزاد شده است. منطقه مهم دیگر که توسط رزمندگان آزاد شده، بلندیهای چنابره است. رزمندگان فقط چند ساعت بعد از شروع این عملیات این همه پیروزی کسب کردند. در اطراف شهر مورک نیز درگیریهای شدیدی در جریان است. رزمندگان چندین خودرو زرهی دشمن را منهدم کردند.

دشمن با موشک و بمبهای خوشه‌ای اطراف شهر لحایا را بمباران می‌کند. دشمن در جبهه‌ها مختلف دچار نوعی سرگردانی و به هم ریختگی شده است.

امروز ما از جبهه‌هایی صحبت می‌کنیم که رزمندگان به‌طور همزمان باز کرده‌اند آنها به جای تمرکز بر یک پایگاه دشمن 6 الی 7 پایگاه را هدف تهاجم قرار دادند. آنها در حومه شمالی حما پیشروی کردند و پایگاه هفتم ارتش اسد در شهر مورک را نیز تصرف کردند.
 
رزمندگان یک قبضه توپ 23 میل متری و یک نفربر بی.ام.پی را در این منطقه منهدم کردند. درگیریهای این منطقه میان رزمندگان و نظامیان اسد، باعث سردرگمی هواپیماهای جنگی روسیه و رژیم اسد در بمباران اهدافشان شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f24fd8bc-c4f1-4c3f-912f-17f36e62dc50"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات