728 x 90

اخبار اعتراضي,

تهران؛ اعتصاب بازار پارچه فروشان، اعتراض چاپخانه داران

-

بازار پارچه‌فروشان تهران
بازار پارچه‌فروشان تهران
تهران - اعتصاب در بازار پارچه‌فروشان
صبح روز پنجشنبه 21آبان 1394 ساعت ۱۰:۳۰ کسبه بازار پارچه فروشان، در اعتراض چپاولگری جدید دولت حسن روحانی تحت بهانه افزایش مالیات گمرکی مغازه‌های خود را به‌حالت نیمه بسته ترک کردند و پس از ساعتی مغازه‌ها را کامل بستند و از دالان بازار بیرون رفتند.

کسبه این بازار، پیش از این از دولت خواستار حذف واسطه‌های حکومتی میان تولید کننده‌ها و واردکننده با بازاریان شده بودند اما دولت نه تنها توجهی به این خواسته ما نکرده، بلکه میزان مالیات گمرکی این صنف را 5درصد نیز بسته به نوع فعالیت، افزایش داد. پارچه‌فروشان گفتند اعتصاب ادامه دارد.

تهران - بالا گرفتن اعتراض چاپخانه‌داران
پنجشنبه 21آبان - چاپخانه‌داران تهران بار دیگر نسبت به افزایش نرخ تعرفه کاغذ از 4درصد به 15 درصد اعتراض کردند.

یادآوری می‌شود هفته قبل نیز اتحادیه‌های چاپخانه‌داران تهران، تبریز، کرمانشاه، یزد، قزوین، مشهد، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی با امضای یک طومار به مقامات حکومتی اعتراض کردند. چاپخانه‌داران در نگرانی و تنش به‌سر می‌برند و می‌گویند عواقب افزایش نرخ تعرفه کاغذ وارداتی از 4 درصد به 15 درصد تاثیر فاجعه‌بار بر این صنف و فرهنگ جامعه خواهد داشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3e73767f-3052-418f-ba40-18850607c48c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات