728 x 90

زندانیان سیاسی,اذيت و آزار زندانيان,

زندانی سیاسی علی معزی به بند ۸ زندان اوین منتقل شد

-

زندانی سیاسی علی معزی
زندانی سیاسی علی معزی
زندانی سیاسی علی معزی پدر دو مجاهد اشرفی که از روز سه‌شنبه 12آبان 94 در بند قرنطینه زندان اوین محبوس بود به بند هشت این زندان منتقل شد. بند هشت بدترین بند زندان اوین و تبعیدگاه جدید زندانیان سیاسی اوین توصیف شده است.

سه‌شنبه 12آبان 1394 دژخیمان خامنه‌ای در زندان مرکزی کرج، زندانی سیاسی علی معزی را به خارج از بند منتقل کرده و گفته بودند که شما را به زندان گوهردشت منتقل می‌کنیم، ولی دژخیمان او را به قرنطینه زندان اوین منتقل کرده بودند.

این زندانی آخرین بار به‌دلیل شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید راه آزادی مردم ایران، محسن دگمه‌چی دستگیر گردید و بیش از ۴ سال است که در زندان است. او طی این مدت بارها به سلول انفرادی منتقل و مورد شکنجه‌های جسمی و روحی بازجویان وزارت اطلاعات قرار گرفته است.

زندانی سیاسی علی معزی از بیماری سرطان پروستات، بیماری کلیوی و چندین بیماری دیگر رنج می‌برد و هنگامی که در حال معالجه بیماری سرطان پروستات بود، دستگیر و از آن زمان تا کنون از درمان جدی وی خودداری می‌کنند.

لازم به یادآوری است در بند هشت اوین تعداد زیادی از زندانیان سیاسی و امنیتی بر خلاف اصل تفکیک جرایم در ازدحامی فوق‌العاده و بدون امکانات و شرایط بد بهداشتی به همراه زندانیان غیرسیاسی نگهداری می‌شوند و اعتراضات مکرر زندانیان و خانواده‌ها نیز تا کنون راه به جایی نبرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f15780c1-4b60-4528-8138-1b879d66f1a5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات