728 x 90

استمالت رژيم ايران,

نامه انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه تهران به مارتین شولتز: حقوق‌بشر را قربانی مطامع اقتصادی نکنید

-

--
--
انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه تهران طی نامه‌یی به رئیس پارلمان اروپا نوشتند:
آقای شولتز
شما به خوبی می‌دانید که رژیم حاکم بر ایران اعتراضات حق‌طلبانه و برحق مردم خودش را با سرکوب، دستگیری، شکنجه و اعدام جواب می‌دهد، راه آزادی مردم سوریه و عراق را با گسیل پاسداران و تجهیز نیروهای تروریستی وابسته به خودش سد کرده است و به‌رغم ژستهای اعتدالی آخوند روحانی رکورددار بیشترین اعدام و بزرگترین ناقض حقوق‌بشر و صدور تروریسم در دنیا است.

شما در حالی به ایران می‌آیید که هنوز ده روز از جنایت بزرگ رژیم در حمله موشکی به کمپ لیبرتی نگذشته است، جنایتی که مصداق بارز قتل‌عام و جنایت علیه بشریت است و طی آن 24تن از بهترین فرزندان ایران که برای آزادی میهن‌شان مبارزه می‌کنند، به‌شهادت رسیدند.

آمدن شما به ایران و نشست و برخاستتان با حاکمان جنایتکار این رژیم، تنها یک پیام برای مردم ایران دارد و آن این‌که شما حقوق‌بشر را قربانی مطامع و منافع حقیر اقتصادی می‌کنید؛ مگر آن که به‌طور قاطع در مقابل نقض مکرر حقوق‌بشر در ایران بایستید و هرنوع همکاری با رژیم را منوط به توقف اعدامها و بازدید از درون زندانها کنید.
انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه تهران.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8cdaedb6-ee2c-4fc6-94e5-f0dc6aa5066b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات