728 x 90

حمله موشكى به ليبرتى

بیانیه جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاههای تهران، دانشجویان استان خوزستان و آژانس بانوان شهرهای جنوب کشور در محکومیت حمله به لیبرتی

-

صحنه هایی از آثار حمله موشکی جنایتکارانه به لیبرتی - 7 آبان 94
صحنه هایی از آثار حمله موشکی جنایتکارانه به لیبرتی - 7 آبان 94
بیانیه جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاههای تهران
به نام خدا
بار دیگر مظلومیت و حقانیت فرزندان ایران‌زمین بر همگان مشخص شد
دشمن دون با شقاوتی بی‌مانند خواهران و برادرانمان را در رزمگاه لیبرتی مورد تهاجم دوباره و البته چند باره قرار داده است و البته که با سکوت و مماشات مدعیان صلح همراه بوده است.

ما جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاههای تهران ضمن محکوم کردن این تهاجم رذیلانه به برادران و خواهرانمان از تمام وجدانهای بیدار و حق‌طلب استدعا داریم از هیچ تلاشی برای نجات آنها کوتاهی نکنند. و از تمام مسئولان جامعه جهانی و کمیساریای سازمان ملل که ضامن سلامت عزیزان ما هستند درخواست رسیدگی فوری را داریم.

متذکر می‌شویم به تمام مسئولان که جدای از این‌که حفاظت از عزیزان ما بسته به قول و معاهدات روی کاغذ بخشی از وظیفه شما بوده، حفظ آنها به‌عنوان گوهرانی بی‌بدیل که برای استقرار صلح و دموکراسی واقعی و استقرار آزادی از هیچ کوششی روی گردان نیستند، یک اولویت تاریخی و جهانی می‌باشد.

با امید که حرکتی جدی در این زمینه صورت بگیرد و کمی از دردها و آلام ما کاسته شود.
از طرف جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاههای تهران
12آبان 94
 

بیانیه جمعی از دانشجویان استان خوزستان

بنام خدا و به‌نام خلق قهرمان ایران

آن کس که در راه خدا کشته شده مرده نپندارید بلکه او زنده ابدیست ولیکن همه شما این حقیقت را در نخواهید یافت. آنانکه چون به‌حادثه سخت و ناگواری دچار شوند صبوری پیش گرفته و گویند ما بفرمان خدا آمده و بسوی او رجوع خواهیم کرد. آیه ١۵۴ و ١۵۶ سوره بقره

 

با درود بر ٢٣ سمبل مقاومت شهدای فدایی اشرفی در کمپ لیبرتی

ما جمعی از دانشجو های استان خوزستان از اهواز، دزفول و اندیمشک حمله جنایتکارانه رژیم درمانده آخوندی به کمپ لیبرتی که مکان زندگی بهترین فرزندان این مرز و بوم است را به‌شدت محکوم می‌کنیم و به این ولایت‌فقیه هشدار می‌دهیم که با این جنایتها آنها نابود نمی‌شوند، بلکه آنان را در پیمودن راهشان که همانا سرنگونی آخوندهای پلید و خونخوار و حامی تروریسم است مصمم‌تر می‌کند و خودت با این جنایتها باعث می‌شوی مجاهدین یک جهش بزرگ به سوی سرنگونی شما بردارند.

مرگ بر اصل ولایت‌فقیه

خون شهیدان ما رنج اسیران ما در تو گره می‌خورد رجوی قهرمان

از آن ماست پیروزی از آن ماست فردا

 

بیانیه آژانس بانوان شهرهای جنوب کشور در محکومیت حمله به لیبرتی

دشمن ضدبشر ننگ به نیرنگ تو

خون جوانان ما می‌چکد از چنگ تو

در شامگاه پنجشنبه 7آبان باز هم دشت نینوا از خون حسینیان لاله گون شد

باز هم یزید دوران این‌بار به جای اسب و شمشیر با موشک بر یاران و لشکریان واقعی امام حسین حمله‌ور شد و دار و ندار آنها را به آتش کشید.

 

ما مادران، خواهران و خانواده‌های مجاهدان مستقر در لیبرتی یک صدا فریاد می‌کنیم: باش تا آتش خشم ما شعله‌ور شود و روزی برسد که تقاص این جنایات را پس بدهید.

 آمریکا و سازمان ملل مسؤل حفاظت فرزندان ما در لیبرتی هستند. و ما خواهان تأمین عاجل حفاظت و امنیت آنها هستیم.

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a285fc9b-54f0-4ba4-850e-e46e3dfdc00a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات