728 x 90

دخالتهای ایران,اخبار سوريه,

منابع حزب‌الشیطان لبنان: رژیم ایران در سوریه بیش از ۶۰افسربلندپایه را از دست داده است

-

تعدادی از پاسداران به هلاکت رسیده در سوریه
تعدادی از پاسداران به هلاکت رسیده در سوریه
تلویزیون اورینت روز 12آبان 94گزارش داد: سایتهای خبری رژیم ایران اعلام کردند که 4 افسر سپاه پاسداران در نبردهای جاری در حومه استانهای حلب و لاذقیه به هلاکت رسیده‌اند.

در میان کشته‌های رژیم عزت‌الله سلیمانی فرمانده گردان نیروهای ویژه از تیپ 44 سپاه، سروان سجاد حسینی از تیپ توپخانه اصفهان، حمید فاطمی یکی از سرکردگان سپاه قدس و سید علی عالمی سرکرده شبه‌نظامیان افغانی موسوم به فاطمیون است. این فرد جانشین علیرضا توسلی و معاون او رضا بخشی بوده‌اند که در اوایل سال 2015 در حومه شمالی درعا به هلاکت رسیده بودند.

در همین رابطه منابع حزب‌الشیطان لبنان فاش ساختند که رژیم ایران در جنگهای سوریه نزدیک به 60 افسر بلندپایه را از دست داده است.
این منابع اضافه می‌کنند که رژیم تنها نام 18تن از 60 کشته که از نزدیکان خامنه‌ای بوده‌اند را رسماً اعلام کرده است. منابع که نخواستند نامشان فاش شود به خبرگزاری ایتالیا گفتند کشته شدن عناصر سپاه پاسداران برای رژیم ایران موضوعی محرمانه است و رژیم اجازه نمی‌دهد نام این افراد در مطبوعات ایرانی منتشر شود.
منابع گفتند رژیم ایران تلفات انسانی‌اش در سوریه را می‌پوشاند و دلیل آن ضعف نیروهای اسد است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ebdc57a2-f1e5-4861-8134-d2bbc41cdb5f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات