728 x 90

جام زهر اتمى,اختلافات سیاسی در ایران,

اهانت خلیفه زهر خورده ارتجاع به مصدق بزرگ

-

ولی فقیه ارتجاع خامنه ای
ولی فقیه ارتجاع خامنه ای
خامنه‌ای، خلیفه زهر خورده ارتجاع، که در باتلاق شکستهایش در سیاستهای ضدایرانی بمب‌سازی اتمی و صدور تروریسم، تلاش می‌کند با موج اعدامها و کشتار مجاهدان آزادی، حکومت ننگینش را در برابر خشم و نفرت فزاینده مردم ایران سرپا نگهدارد، طی سخنانی مصدق بزرگ را مورد اهانت قرار داد و مدعی شد ملی شدن صنعت نفت، به‌خاطر وجود آخوند کاشانی خائن و مرتجع بوده، و رهبر فقید نهضت ملی ایران اشتباه تاریخی کرده است:

خامنه‌ای:
حادثه از این قرار بود که دولت مصدق که نفت را از چنگ انگلیسیها خارج کرد، منبع ثروت کشور را از دست انگلیسیها به کمک افرادی که بودند، مرحوم آیت‌الله کاشانی و دیگران، توانست خارج کند، یک اشتباه تاریخی انجام داد و آن تکیه به آمریکا بود.
در مقابل دشمنی انگلیسها فکر کرد باید یک پشتیبانی در عرصه بین‌المللی داشته باشد، این پشتیبان از نظر او، اون روز آمریکا بود.
به آمریکاییها اعتماد کرد.
امید او به آمریکاییها بود. از این خوش‌بینی و ساده‌اندیشی آمریکاییها استفاده کردند 28مرداد را به راه انداختند ...

در داخل کشور چه سیاستهای خائنانه‌یی علیه ملت ایران انجام گرفت، همه در سایه حضور آمریکاییها و حضور دولت دست‌نشانده آمریکاییها در ایران و به‌خاطر اعتمادی اون روز اون آقا از روی ساده‌اندیشی به آمریکا کرد...

ناظران سیاسی، دعاوی ولی‌فقیه ارتجاع علیه دکتر مصدق را، در شرایطی که خامنه‌ای در منجلاب شکست وذلت، برای زهر اتمی دست به دامن آمریکا و برای زهر سوریه دست به دامن روسها شده است، حرفهای بزرگتر از دهان و تلاشی مسخره برای حفظ روحیه عقب مانده‌ترین دلواپسان نظام، ارزیابی کرده‌اند.

خامنه‌ای، در ادامه سخنانش باند رقیب را مورد حمله قرار داد و تلاش کرد، مذاکره با آمریکا را که خودش شروع کرده بود به گردن آنها بیاندازد:

خامنه‌ای:
یکی از کارهایی آمریکاییها در این سالهای آخر این است که کسانی را وادار کنند به بزک کردن چهره آمریکا. به این‌که این جور وانمود بکنند که آمریکاییها نه دیگه، اگر هم یک روزی دشمن بودند امروز دیگه دشمنی نمی‌کنند، یک عده البته مغرضانه این کار رو می‌کنند یک عده‌یی هم البته از روی ساده‌لوحی این کار رو می‌کنند.
 
واقعیت قضیه این است که آمریکا اهدافش نسبت به جمهوری اسلامی هیچ تغییر نکرده است. هیچ نکرده است.

ولی‌فقیه ارتجاع در سخنانش، ترس و وحشت خود را از انزجار نسل جوان ودانشگاهیان برملا کرد و در مورد عواقب خطرناک زهراتمی و جنگ وجدال باندهای رژیم هشدار داد:

خامنه‌ای:
امروز دانشگاه یک نردبانی ا ست به سمت آرمانهای بلند، عده‌یی می‌خواهند این نردبان را از بین ببرند و دوباره پل به سمت غرب را برقرار کنند، دانشگاه ما را برگردونند به‌حال سابق. جوانهای ما باید بیدار باشند...

گاهی اوقات سر یک چیز جزیی گروههایی در درون کشور، خودهامان با همدیگر درگیر می‌شیم

بعضیها به بهانه همین مسائل جزیی داخلی دشمن خارجی رو فراموش می‌کنند، آمریکا رو فراموش می‌کنند، اینی که امام رضوان‌الله علیه مکرر تکرار می‌کردند هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید، این به‌خاطر اینه. بر سر یکدیگر کمتر فریاد بکشید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7e999076-f4b8-471b-b09e-f26d41c491f8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات