728 x 90

بنیادگرایی اسلامی,اخبار سوريه,دخالتهای ایران,

سه پاسدار دیگر از قاتلان مردم سوریه به هلاکت رسیدند

-

پاسداران به هلاكت رسيده در سوریه
پاسداران به هلاكت رسيده در سوریه
سایت مشرق رژیم روز 12آبان 94 از هلاکت سه تن دیگر از پاسداران اعزامی رژیم که برای کشتار مردم سوریه مأموریت داشتند خبر داد. اسامی این پاسداران به‌نامهای سجاد حسینی و عزت‌الله سلیمانی و حمیدرضا فاطمی اطهر می‌باشد که توسط رزمندگان سوریه به هلاکت رسیده‌اند.

سایت مشرق که تنها به گوشه‌یی از تلفات رژیم اشاره کرده نوشت: تنها در عملیات موسوم به محرم 34پاسدار رژیم به هلاکت رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید:
خبرگزاری فارس سپاه پاسداران و مشرق 11آبان 94 از هلاکت یکی دیگر از پاسداران رژیم به‌نام حمید فاطمی ممبینی خبر دادند، مزدور به هلاکت رسیده اهل خوزستان می‌باشد که به‌عنوان مأموریت مستشاری برای کشتار مردم سوریه اعزام شده بود.


رسانه‌های حکومتی روز شنبه 9آبان 94 از کشته شدن یا تشییع جنازه شمار دیگری از پاسداران به هلاکت رسیده رژیم در سوریه خبر دادند.

پاسداری به نام حسین جمالی سی‌امین پاسداری است که طی روزهای اخیر در سوریه کشته شده است.
وی اهل فسا بوده و روز شنبه 9آبان جنازه‌اش در این شهر تشییع شد.

حجت اصغری پاسدار دیگری است که در سوریه کشته شده و روز جمعه 8آبان در فیروزآباد شهرری دفن شد.

محمد حسین میردوستی یکی از نیروهای سپاه پاسداران تهران صبح ـ شنبه 9آبان ـ تشییع شد.
 
پاسدار کاظمینی سرکرده سپاه ضدمحمد رسول‌الله تهران در مراسم دفن این پاسدار جنایت‌پیشه شرکت داشت.

خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس 5آبان 94 خبر کشته شدن 5 پاسدار دیگر در سوریه را اعلام کرد.
پاسدار محمدرضا عسگری فرد اهل خرمشهر، پاسدار ابوذر امجدیان اهل کرمانشاه، پاسدار جبار عراقی اهل خوزستان، پاسدار مسلم نصر از اعضای تیپ هوابرد 33موسوم به المهدی و پاسدار خانعلی یوسفی از اهالی افغانستان و ساکن جهرم توسط رزمندگان سوریه کشته شدند. محل کشته شدن این پاسداران را استان حلب سوریه اعلام کردند.

دوشنبه 4آبان 94  - پاسدار حمیدرضا دایی تقی از اهالی اصفهان در سوریه به‌دست رزمندگان سوریه کشته شد، این پاسدار، فرمانده پایگاه بسیج موسوم به المهدی شمس آباد بوده است.

سایت پاسدار قاسم سلیمانی سرکرده نیروی تروریستی قدس 4آبان 94 خبر هلاکت دو پاسدار دیگر را در عراق و سوریه اعلام کرد، پاسدار هادی نومی اهل تبریز در عراق کشته شده است.
پاسدار کشته شده دیگر پویا ایزدی از بسیجیان شهرستان لنجان در استان اصفهان می‌باشد که در سوریه به هلاکت رسیده است و جسد او هنوز از سوریه منتقل نشده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b88febfe-6385-42e1-adae-517f85937891"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات