728 x 90

كمپ ليبرتى,حمله موشكى به ليبرتى - آبان 94,

جام زهر و موشک پرانی جنایتکارانه رژیم

-

صحنه هایی از آثار حمله موشکی جنایتکارانه به لیبرتی - 7 آبان 94
صحنه هایی از آثار حمله موشکی جنایتکارانه به لیبرتی - 7 آبان 94
هر بار که جام زهری در کمین نظام آخوندی است و رژیم ناگزیر می‌شود از مواضع خود در زمینه مسایلی که جنبه استراتژیک و حیاتی برایش دارد عقب‌نشینی کند، برای کاستن از آثار مرگبار آن ناگزیر است دشمن اصلی را نشانه رفت و آدرس بدهد.
 
با چنین تشبثاتی رژیم آخوندی می‌خواهد به خیال خود هم به نیروهای وارفته خودی روحیه بدهد و هم این‌که به دشمن اصلی یعنی به مقاومت ایران و آلترناتیو ضربه‌ای وارد کند. اما این ترفندهای عاجزانه همواره به‌دلیل هوشیاری مقاومت ناکام می‌شود و آن کس که پیوسته پیروز میدان نبرد است مقاومت ایران و رزمندگان آزادی است.
 
خمینی دجال در آستانه نوشیدن جام زهر آتش‌بس جنگ ایران و عراق، و از چند ماه قبل قتل‌عام زندانیان سیاسی و بالاخص زندانیان مجاهد را طراحی کرد، با این گمان واهی و باطل که می‌تواند بر مقاومت ایران ضربه وارد کند و از آثار کشنده زهر قدری بکاهد. اما همان‌طور که بعداً مشخص شد خمینی مدفون نه تنها از این اقدام جنایتکارانه و نسل‌کشی طرفی نبست، بلکه آثار زهر آن‌قدر مهلک بود که دق کرد و مرد و این مقاومت ایران بود که از آزمایش آن سرفصل تاریخی سرفرازانه عبور کرد.
 
پس از مرگ خمینی نیز ورثه او و به‌خصوص ولی‌فقیه ارتجاع هر بار که در زمینه مسایل بین‌المللی یا داخلی جام زهر دیگری را در کمین نظام می‌بینند، به تقلید از امام دجالشان مقاومت ایران و رزمندگان آزادی را هدف قرار می‌دهد.
 
به یاد داریم که در سرفصل انتخاب مجدد آخوند محمد خاتمی به‌عنوان رئیس‌جمهور نظام در سال 80 و تداوم جام زهر شقه درونی رژیم در آن مقطع، نظام آخوندی قرارگاههای ارتش آزادیبخش ملی ایران و رزمندگان مقاومت را هدف موشک پرانی قرار داد، که بعداً پاسدار رحیم صفوی سرکرده وقت سپاه پاسداران ضدخلقی و مشاور نظامی فعلی علی خامنه‌ای اعتراف کرد، سپاه پاسداران صد خلقی در جریان آن موشک باران 1000 موشک به سمت قرارگاههای مقاومت پرتاب کرده است.
 
در سرفصل شقه درونی مجدد رژیم درخرداد سال 92 و در هنگام انتخاب آخوند حسن روحانی، در زمانی که هنوز آرای قلابی این انتخابات به‌طور کامل شمارش نشده بود و درست در روز اعلام رأی، رژیم ناگزیر شد بار دیگر آدرس دشمن اصلی را بدهد و رزمندگان آزادی را در رزمگاه لیبرتی مورد هدف قرار بدهد. چرا که در آن سرفصل نیز جام زهر شقه درونی در پیش بود و نظام ولایت و در رأس آن ولی‌فقیه ارتجاع به خوبی می‌دانست که چه کسانی و چه جریانی نظام آخوندی را به بن‌بست کشانده‌اند و هزینه شقه نظام را براو تحمیل کرده‌اند.
 
در سرفصل زهرخوران اتمی و در آستانه رفتن آخوند روحانی به نیویورک برای بند و بست در جهت نرمش ذلیلانه خامنه‌ای و شروع روند نوشیدن جام زهر اتمی نیز رژیم آخوندی با اعزام گله‌های مزدورانش به اشرف 52تن از رشیدترین فرزندان مردم ایران را به‌شهادت رساند. اما باز نظام آخوندی کور خواند و شهادت آن قهرمانان، نام مجاهدین و رزم حماسی علیه نظام ولایت‌فقیه را بیش از پیش الهام‌بخش همه جوانان و آزادیخواهان در سراسر خاک میهن و الگویی برای مقاومت در برابر رژیم آخوندی کرد. درصحنه بین‌المللی نیز حقانیت مقاومت بیش از پیش مهرخورد.
 
اکنون نیز که آثار کشنده جام زهر اتمی و برجام درنظام آخوندی آن‌چنان است که تعادل درونی رژیم را برهم زده است، وضعیت ضعیف این رژیم نوشیدن جام زهر منطقه‌یی را نیز در چشم‌انداز قرار داده است.
 
در این شرایط باز شاهدیم که نظام ولایت‌فقیه برای کم کردن آثار کشنده عقب‌نشینی از سوریه که عوامل خودش از آن به‌عنوان «برشام» نام می برند، آلترناتیو را مورد هدف قرار می‌دهد. در شامگاه پنجشنبه 7آبان ماه قرارگاه لیبرتی با 80موشک هدف حمله وحشیانه رژیم آخوندی قرار گرفت.
 
به این ترتیب رژیم آخوندی همان‌طور که در جریان موشک پرانیهای قبلی به قرارگاههای مقاومت و عملیات جنایتکارانه قبلی علیه رزمندگان مقاومت در رزمگاه لیبرتی نشان داد، به دنیا اعلام می‌کند که تنها هماورد این رژیم همین رزمندگان و همین مقاومت است، وگرنه دلیلی ندارد که رژیم هر از آگاهی و در سرفصلهای مختلف زهرخوران و عقب‌نشینیهای ذلت‌بار استراتژیک، به فکر ضربه به آن بیفتد.
 
واضح است که از پس از هر عملیات بزدلانه رژیم علیه آلترناتیو و مشخصاً علیه رزمگاه لیبرتی، رزمندگان این مقاوت با سوگند و عهدی جدید بر تداوم رزمشان در جهت سرنگونی این رژیم پای می‌فشارند، و اتفاقاً هر حمله و هجوم جدید رژیم علیه آنان، عزمشان را برای پایداری و مبارزه تا پیروزی بر رژیم اهریمنی ولایت‌فقیه صد چندان می‌کند، تا روزی که بساط این رژیم قرون‌وسطایی از ایران برچیده شود و مهر تابان آزادی بر آسمان ایران‌زمین بتابد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aa406d5d-8787-495d-ae5a-6ddf686ea342"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات