728 x 90

حمله موشكى به ليبرتى - آبان 94,

نیاز رژیم به موشک باران وحشیانه؛ چرا؟

-

حمله موشکی به کمپ لیبرتی آبانماه 94
حمله موشکی به کمپ لیبرتی آبانماه 94
ـ تلویزیون رژیم ـ معاون بین‌الملل و حقوقی پلیس فتا: ”ما در فضای سایبر در اینترنت در وب سایتها گشت داریم، هفته گذشته ما یک عملیات مشترک انجام دادیم توسط پلیس فتای استانهای سراسر کشور و حدود 70نفر را شناسایی و دستگیر کردیم“.

ـ سایتهای خبری: طی روزهای اخیر، نیروهای اطلاعاتی در شوش و اهواز بیش از ٤٠ نفر از جوانان را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

ـ صبح روز چهارشنبه 6آبان 1394 ساعت 10، چند جوان موتورسوار، با حضور در محدوده میدان امام حسین تهران، طی حرکتی سریع و غافلگیر کننده چندین پارچه و بنر از جمله عکسهای خامنه‌ای و پاسدار همدانی، سرکرده کشته شده در سوریه را پاره کرده و چند داربست را شکستند و از صحنه گریختند.

ـ تلویزیون الجزیره: ”تعداد کشته شدگان اعلام شده نیروهای رژیم ایران در سوریه به 26نفر رسید. تنها در عرض دو روز 11نفر که در بین آنان افسران سپاه پاسداران و فرماندهان بسیج نیز دیده می‌شود کشته شده‌اند“.

ـ تلویزیون رژیم: 23 عضو مجاهدین در حمله موشکی به پایگاه لیبرتی در بغداد کشته شدند.

چه ارتباطی بین این خبرهایی که به‌عنوان نمونه از میان دهها مورد طی هفته گذشته انتخاب شده، وجود دارد؟ بین تشدید سرکوب و گسترش اعتراض جوانان و ارتقای آن به حملات بزن در رو در قالب تیمهای مخفی چه ارتباطی هست؟ این خبرها با گسترش اعزام پاسدار و بسیجی به سوریه و بازگشت قافلهٴ اجساد پاسداران از سوریه چه ارتباطی دارد؟ و آیا ارتباطی بین همهٴ اینها با شلیک وحشیانهٴ 80موشک کاتیوشا یا سنگین‌تر از کاتیوشا به محل استقرار پناهندگان تحت محاصره در لیبرتی وجود دارد؟

پاسخ همهٴ این حرفها در بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی زندانهای مرکزی کرج، گوهردشت و اوین که طی نامه‌یی در محکومیت عمل جنایتکارانه و ننگین رژیم علیه اشرفیان در لیبرتی نوشته‌اند آمده است:
«بار دیگر دست جنایتکار رژیم پلید و آدمکش ملایان، در کار جنایت دیگری شد و شماری دیگر از آزادگان و شریف‌ترین و مقاوم‌ترین فرزندان این میهن ستمدیده را به خاک خون کشید... اگر این رژیم آدمکش، امروزه به‌عنوان پدر خوانده تروریسم و قتل و کشتار مردم منطقه شناخته می‌شود و از سفاکان و جنایتکارانی هم‌چون بشار اسد و یا نظایر آنها در عراق (مالکی و...) و یا در لبنان و یمن و... با تمام قوا و از جیب و به هزینه مردم ایران دفاع می‌کند... همه و همه به‌خاطر عدم مشروعیت مردمی در داخل مرزهای خود است، ... . پر واضح است که برای اعمال این سرکوب و ارعاب در داخل و در منطقه... پیش و بیش از هر کس دیگر، اصلی‌ترین خطر و تهدید برای موجودیت خود، یعنی پیشقراولان مقاومت مردمی در برابر خود را هدف موشکهای کینه توزانه خود قرار دهد...
 
درود و سلام بر ۲۳ شهید قهرمان مقاومت سترگ ایران، کسانی که در شرایط پیچیده و مه‌آلود جهانی و منطقه‌ای، راه را از بیراهه تشخیص داده و در تیرگی و غوغای استبداد و استعمار و عافیت جویی مبتذل روشنفکرانه، پیامبرگونه، تابلوهای جهت نمای حقیقت و آزادی شدند. راهشان پر رهرو باد».

همچنین در پیام زندانی سیاسی با سابقه علی معزی نیز پاسخ داده شده است: ”طبق معمول رژیم فاسد و پوسیده آخوندی چارهٴ تنفر عمومی، درماندگی در معضلات اقتصادی و اجتماعی، سگ دعواهای درونی و گیر کردن در باتلاق برجام را در حمله رذیلانه و زبونانه به کمپ مجاهدین در عراق دید. نتیجه هر اقدام این چنینی برای مجاهدین جهشی به پیش و برای دشمن دون فرو رفتن در منجلاب خویش است. عکس‌العمل این حرکت ددمنشانه در پتانسیل خشم‌آگین ملت ایران انباشته شده و به‌زودی جهنم سوزان و فراگیری را برای دشمنان خدا و مردم مهیا خواهد ساخت. بی‌شک بقا و ماندگاری از آن فرزندان دلیر ایران‌زمین و نابودی و بی‌آیندگی از آن دشمنان فرومایه و چپاولگر مردم است“.

اینها نامه‌هایی بود که زندانیان سیاسی با نام و امضا آن را بر روی شبکه‌های اجتماعی گذاشتند. این‌طور که از این نامه‌ها برمیاید، رژیم آخوندی حتی در کنترل سیاهچالها و شکنجه‌گاهها و زندانهای خودش هم که باید مظهر تسلط و مرکز ثقل سرکوبش باشند، ناتوان است، چه برسه به کل ایران و منطقه.

پیام این نامه‌ها، در امتداد پیام ایستادگی مجاهدان لیبرتی است که با پرداخت خون‌بهای سنگین آزادی، پرچم مقاوت و ایستادگی را برافراشته نگاه داشتند.

هزاران درود بر این عزم‌ها و رزم‌ها.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a463252c-9eef-42b1-a10d-71086adc4040"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات