728 x 90

حمله موشكى به ليبرتى - آبان 94,

پیام جمعی از خانواده‌های شهیدان مجاهد در غرب کشور در محکومیت حمله به لیبرتی

-

شهیدان 7آبان در لیبرتی
شهیدان 7آبان در لیبرتی
خوشا آنان که رهپوی حسین‌اند امروز /
بلاجویان دشت کربــــــــلایند امروز

با سلام و درود به مجاهدین پیشتاز و استوار در رزمگاه لیبرتی که هفتمین حمام خون را نیز از سر گذراندند و در زیر شدیدترین آتشباریها پایداری پیشه کردند و 23 شهید دیگر را به آسمان پرستاره تاریخ ایران تقدیم کردند.
بیچاره رژیم زهر خورده و پا به گور ولایت فقیه و مزدورانش در عراق، باز هم به خیال باطل خود پنداشتند که مجاهدین را با موشک باران سنگین از پای در می‌آوردند و عزم جزمشان را برای سرنگونی رژیم در هم می‌شکنند.

ولی قسم به خون پاک خواهر نیره و یکایک 22 شهید سرفراز دیگر که با هر حمله و هر جنایتی که رژیم جنایت‌پیشه ولایت فقیه علیه مجاهدین انجام می‌دهد، مجاهدین کم نمی‌شوند و زیاد می‌شوند.

تسلیم نمی‌شوند و مصمم‌تر می‌شوند، عقب نمی‌نشینند و رعدآسا پیشروی می‌کنند تا ساعت سین را به هر قیمت محقق کنند و حق حاکمیت را به خلق در زنجیر ایران بازگردانند.
 آری این همان پیام عاشورا است که یزیدیان تاریخ از درک آن عاجزند.
 
ما این جنایت وحشیانه را محکوم کرده و از آمریکا و سازمان ملل انتظار داریم که مماشات ننگین‌شان با رژیم را کنار بگذارند، اقدامات فوری را بر اساس کنوانسیون ژنو و همین‌طور تعهدات 2011 ترتیب دهند و تک‌تک سرکردگان و مزدورانی را که در پشت این حملات قرار دارند شناسایی و به پای دادگاههای بین‌المللی بکشانند.

زنده باد لیبرتی
نزدیک‌تر باد سرنگونی
جمعی از خانواده‌های شهیدان مجاهد در غرب کشور
 8آبان 1394
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0c241f33-fac7-4565-bd9d-aea237baa3bb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات