728 x 90

حمله موشكى به ليبرتى - آبان 94,

اطلاعیه سازمان چریکهای فدایی خلق ایران در محکومیت حمله موشکی به لیبرتی

-

حمله موشکی به کمپ لیبرتی آبانماه 94-37
حمله موشکی به کمپ لیبرتی آبانماه 94-37
اطلاعیه سازمان چریکهای فدایی خلق ایران:
حمله وحشیانه مزدوران خامنه‌ای به کمپ لیبرتی را محکوم می‌کنیم.


عصر پنجشنبه هفتم آبان مزدوران تبهکار خامنه‌ای با هشتاد موشک و با شدیدترین آتشباری به کمپ لیبرتی حمله کردند. بر اثر این قدام جنایتکارانه تعداد زیادی از مجاهدان ساکن در کمپ به‌شهادت رسیده و دهها محل استقرار ساکنان آتش گرفته که این آتش‌سوزی هم‌چنان ادامه دارد.

اطلاعیه سازمان چریکهای فدایی خلق ایران می‌افزاید: با توجه به ابعاد این حمله جای تردیدی باقی نمی‌ماند که مزدوران سپاه قدس در هماهنگی با دولت عراق به این اقدام وحشیانه مبادرت ورزیده‌اند. خامنه‌ای در شرایطی فرمان چنین حمله ددمنشانه را صادر کرده که به علت نوشیدن جام زهر هسته‌یی درگیر بی‌سابقه‌ترین تنشها و درگیریها در ولایتش است. او می‌خواهد هزینه عقب‌نشینی ذلیلانه‌اش را با سرکوب و اعدام و کشتار نیروهای مقاومت بپردازد.
 
سازمان چریکهای فدایی خلق ایران با محکوم کردن این بربریت آشکار شهادت مجاهدان قهرمان و پایدار را به خانواده آنان، به سازمان مجاهدین خلق ایران و به همه آزادیخواهان تسلیت می‌گوید. ما از جامعه جهانی و نهادهای مدافع حقوق‌بشر می‌خواهیم که این اقدام جنایتکارانه را محکوم کرده و تدابیر لازم و مکفی برای حفاظت از جان ساکنان لیبرتی اتخاذ کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ce955ed6-a3e6-4370-8805-2fa8604b9377"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات