728 x 90

اعتراض بازاریان,اخبار اعتراضي,

تهران، کاشان ادامه اعتصاب اصناف در اعتراض به چپاولگریهای دولت حسن روحانی

-

اعتصاب در لاله زار همچنان ادامه دارد
اعتصاب در لاله زار همچنان ادامه دارد
تهران - ادامه اعتصاب فروشندگان لوازم روشنایی در لاله‌زار
روز چهارشنبه 6آبان 1394 فروشندگان لوستر و لوازم روشنایی و الکتریکی در خیابان لاله‌زار تهران به اعتصاب خود که روز قبل شروع شده بود ادامه دادند. این اعتصاب در اعتراض به سیاستهای چپاولگرانه دولت حسن روحانی و خرابی بازار انجام شده است.
یکی از کسبه به جان آمده گفت: ’دولت از ما انواع مالیات دریافت می‌کند، عوارض شهرداری دریافت می‌کند، قبوض مختلف دریافت می‌کند و حتی مالیات انتقال بار به مغازه‌ها، باید در مقابل آسودگی اقتصادی را اعطا کند، اما فقط قبض مالیات به ما می‌دهد. گرفتن مالیات در شرایط اقتصاد سالم است، نه چنین اقتصادی؟!؟ ’ ...


کاشان - ادامه اعتراض کسبه بازار سنتی کاشان و بستن دوباره مغازه‌ها
صبح روز چهارشنبه 6آبان 1394، مغازه‌داران بازار سنتی کاشان، برای دومین روز متوالی، به اعتصاب پرداخته و مغازه‌ها را بستند.
بنا‌ به گفته یکی از کسبه این بازار، روز گذشته و در پایان اعتصاب اعلام شده بود که اگر اقدامی و توجهی به اعتراض آنها نشد، صبح فردا نیز به اعتصاب خواهند پرداخت و بدین ترتیب، صبح امروز نیز کسبه این بازار مغازه‌های خود را بستند.
گفتنی است که اعتصاب در این بازار، به‌دلیل افزایش مالیات خروج کالا از انبارها و حمل و نقل کالاها می‌باشد که به نوعی اخاذی دولت از کسبه این بازار می‌باشد و باعث افزایش قیمت اجناس این بازار که اکثراً هم فرش و پارچه هست، می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/46737cd2-5ad8-460b-835d-94352f646fae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات