728 x 90

دخالتهای ایران,اخبار سوريه,

گزارشی از کشته شدن شمار دیگری از پاسداران در نبردهای سوریه

-

هلاکت پاسداران در سوریه
هلاکت پاسداران در سوریه
هر روز بر آمار کشته‌های سپاه پاسداران در سوریه افزوده می‌شود.

تلویزیون اورینت: آمار کشته شدن فرماندهان سپاه پاسداران رژیم ایران که در کنار رژیم اسد در سوریه می‌جنگند در حال افزایش است. آخرین نمونه آن را خبرگزاری حکومتی فارس اعلام کرد. به گفته این منبع دو تن از سرکردگان سپاه پاسداران در نبردهای حلب به‌دست رزمندگان به هلاکت رسیده‌اند.

مصطفی صدرزاده یکی از سرکردگان تیپ موسوم به فاطمیون و میلاد مصطفوی از شبه‌نظامیان بسیج رژیم در حلب کشته شدند. سایت صراط نیوز رژیم ایران، وابسته به سپاه پاسداران، خبر کشته شدن سرتیپ پاسدار رضا خاوری فرمانده تیپ موسوم به فاطمیون در نبردهای حومه حما را منتشر کرد. این سایت همچنین به کشته شدن عبدالله باقری یکی از فرماندهان سپاه قدس و محافظ شخصی احمدی‌نژاد، اعتراف کرد.

امین کریمی از اعضای سپاه موسوم به انصار وابسته به سپاه پاسداران نیز در درگیریهای حلب کشته شد.

تلفات سپاه پاسداران در این حد متوقف نمی‌شود. رسانه‌های رژیم ایران به کشته شدن یکی از عناصر سپاه پاسداران به‌نام محمد استحکامی که چند روز پیش کشته شد، اعتراف کردند. یکی دیگر از سرکردگان بسیج بنام هادی شجاع نیز در درگیری با رزمندگان سوری کشته شد.

پیشتر رژیم ایران اعلام کرده بود نادر حمیدی از سرکردگان بسیج که در درگیریهای استان قنیطره زخمی شده بود، به هلاکت رسیده است. همچنین در ابتدای ماه جاری میلادی، حسین همدانی از سرکردگان سپاه پاسداران در درگیریهای حلب کشته شد.

انستیتوی واشینگتن برای خاور نزدیک در گزارشی که چند روز پیش منتشر کرد اعلام کرد 113تن از نیروهای سپاه پاسداران در سوریه کشته شده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6894d525-8f3c-460b-b93e-a83ce380028e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات