728 x 90

اخبار اعتراضي,اعتراض بازاریان,

۵ رشته تجمع اعتراضی و اعتصاب کارگران، اصناف و مردم به جان آمده

-

 -
-
تهران - اعتراض جمعی از مردم به‌خاطر نقص فنی در ایستگاه مترو گلبرگ
سه‌شنبه شب 28مهر 1394 ساعت 22 در ایستگاه مترو گلبرگ خط 2 مترو تهران، بر اثر نقص فنی ایجاد شده در سیستم برق ایستگاه و همچنین دربها و سیستم هوشمند ایستگاه، درب خروجی ایستگاه و همچنین دربهای کارت‌خوان ورود و خروج مسافران و چراغهای ایستگاه، دچار قطعی شدند که این موضوع باعث اعتراض مردم شد.

اعتراض از سوی مردم به دفتر مدیریت ایستگاه کشید. حراست ایستگاه، سعی در پایان دادن به اعتراضها را داشت، اما تا زمان بازگشایی دربها، این اعتراضها ادامه داشت.


تهران - ادامه اعتراض و اعتصاب کسبه خیابان 17 شهریور به زورگویی‌های شهرداری
روز چهارشنبه 29مهر 1394 از ساعت 9 صبح در پی ادامه زورگویی‌های شهرداری برای تعیین عوارض نوسازی و مالیاتهای تعمیر پیاده‌رو، مغازه‌داران این محدوده، مغازه‌ها را بستند.

پیش از این نیز اعتصاب و اعتراضهایی از سوی کسبه این بازار صورت گرفته بود که در پی تعیین همین هزینه‌ها بوده و این بار به‌عنوان همدردی و توجه به کسبه این خیابان، هزینه‌های اعلام شده برای آنها قسط بندی شده که کسبه این موضوع را توهین به خودشان دانستند و به مأمور شهرداری اعلام کردند که اصلاً هزینه‌های نوسازی شهری، به آنها مربوط نیست.


تهران - اعتراض و تعطیلی مغازه‌ها در خیابان لاله‌زار تا پایان دهه اول محرم
روز چهارشنبه 29مهر 1394 ساعت 9صبح، مغازه‌داران محدوده خیابان لاله‌زار تهران که فروشنده بورس لوستر و لوازم برقی و روشنایی هستند، به‌دلیل اعتراض به میزان مالیات و بی‌توجهی به اصناف مغازه‌های خود را تا پایان دهه اول محرم و عاشورا بستند.

این در حالی است که طی 3 الی 4ماه گذشته نیز اعتراضهایی از سوی کسبه این بازار بر سر افزایش مالیات را شاهد بوده‌ایم.
 
 
تهران - اعتراض کارگران رسمی شرکت صنایع فلزی ایران ادامه دارد
روز چهارشنبه 29مهرماه کارگران رسمی اخراجی شرکت "صنایع فلزی ایران" در تهران برای پنجمین روز پشت درهای بسته این کارخانه تجمع کردند.

کارگران با اعلام تعطیلی کارخانه از جانب مدیریت مخالف هستند و هم‌چنان بر حق خود که کار کردن می‌باشد پافشاری می‌کنند.

تهران - ادامه اعتصاب آهن‌فروشان بازار شادآباد
اعتصاب نیمی از آهن‌فروشان بازار شادآباد تهران هم‌چنان در روز چهارشنبه 29مهر ادامه دارد.
به گزارش رسیده؛ روزانه به تعداد آهن‌فروشان اعتصابی اضافه می‌شود و هر روز بازار آهن شاهد تعطیلی تعداد بیشتری از مغازه‌ها می‌باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2fd52b73-17e8-4cbf-9c70-c1d3a20ca8f5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات