728 x 90

اعتصاب زندانيان سياسي,

تهدید به مرگ زندانی سیاسی محمد امین عبدالهی از طرف مأموران وزرات بدنام اطلاعات

-

محمدامین عبداللهی زندانی سیاسی به زندان بیرجند تبعيد شد
محمدامین عبداللهی زندانی سیاسی به زندان بیرجند تبعيد شد
محمد امین عبدالهی زندانی سیاسی که هم‌اکنون ۲۵ روز است در اعتصاب‌غذا در قرنطینه زندان مرکزی بیرجند به‌سر می‌برد و در حال حاضر در سلول انفرادی محبوس است، از سوی دژخیمان زندان مورد تهدید قرار گرفت.

طی روزهای گذشته دژخیمان زندان ضمن انتقال این زندانی به بیدادگاه انقلاب بیرجند او را تهدید به پرونده‌سازی جدید کرده و گفته‌اند که قدرت آن را دارند تا دوباره پرونده محاربه او را بررسی کرده و برایش حکم اعدام صادر کنند.

 

یکی از هم سلولیهای این زندانی پس از آزادی خود از زندان گفته است: محمد امین عبدالهی تأکید کرده است، تا زمانی که درخواستهای وی برای انتقال به زندان بوکان یا مهاباد و اعزام به مرخصی وی مورد موافقت قرار نگیرد به اعتصاب خویش ادامه خواهد داد.

محمد امین عبدالهی از اوایل سال جاری سومین بار است اقدام به اعتصاب‌غذا می‌کند. این زندانی در پاییز سال ۸۴ در منزل خویش توسط مزدوران بدنام وزرات اطلاعات بازداشت شد و در زمستان سال ۸۵ به اتهام محاربه از سوی شعبه یک بیدادگاه انقلاب مهاباد به ۱۸ سال زندان و تبعید به زندان طبس محکوم شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aded6e03-0978-4c0e-85d4-0649f39d6aff"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات