728 x 90

اعتراض بازاریان,اخبار اعتراضي,

تهران - اعتصاب و اعتراض اصناف و کارگران در مقابل زورگویی‌های ایادی رژیم آخوندی

-

--
--
تهران - اعتصاب در مقابله با زورگویی مزدوران سپاه در مجتمع تجاری ایران‌زمین
صبح روز سه‌شنبه 28مهر 1394 از ساعت ۹:۳۰، مغازه‌داران مجتمع تجاری ایران‌زمین واقع در شهرک غرب و خیابان ایران زمین، در اعتصاب به‌سر می‌برند.

حرکت اعتراضی مغازه‌داران در اعتراض به اقدام سپاه و اماکن بوده که طی نامه‌یی به مدیریت مجتمع اعلام داشتند در ایام محرم باید از ساعت 20 مغازه را تعطیل کنند.

این اقدام رژیم به‌خاطر کشاندن مردم به نمایشهای دجالگرانه حکومتی است. دلیل دیگر اعتراض مغازه‌داران مجتمع تجاری ایران‌زمین بخشنامه دیگری است که از حدود یک هفته پیش به آنها ابلاغ شده که طبق آن، باید پرچم و یا پارچه‌های سیاه را در داخل مجتمع نصب کنند و هیچگونه موزیک اعم از شاد یا غمگین، نباید در مجتمعهای تجاری پخش شود.

مغازه‌داران این مجتمع در اقدامی مقابله‌گرایانه، به اعتصاب پرداختند و چراغ مغازه‌ها را خاموش نگاه داشتند و اعلام کردند که مغازه‌ها را در روز تعطیل می‌کنیم و شب فعالیت خواهیم داشت و طبق روال قبلی تا ساعت 22 الی 23 به فعالیت خود ادامه خواهیم داد.

تهران - ادامه اعتراضات کارگران کارخانه سیگار بهمن
از ابتدای صبح روز سه‌شنبه 28مهر 1394ساعت ۷:۳۰، کارگران کارخانه تولید سیگار بهمن واقع در محدوده میدان بهمن تهران، پس از ورود به کارخانه، دست به کار نبردند و به اعتصاب در کارخانه گردهم نشستند.

این در حالی است که کارکنان انبارداری این کارخانه نیز از ابتدای صبح انبارها را بسته نگاه داشتند و در سالنهای کارخانه به جمع اعتصاب‌کنندگان پیوستند.

بنا‌ به گفته یکی از این کارگران، آنها 4ماه حقوق طلب دارند که از ابتدای سال تا کنون، وعده پرداخت آن را دریافت می‌کنند اما اقدامی برای پرداخت آن نمی‌شود و شرکت بالا دستی کارخانه بهمن (شرکت دخانیات ایران) که ذیربط بنیاد مستضعفین نیز می‌باشد، به نامه‌ها و درخواستهای این کارگران توجهی نمی‌کند. کارگران تا ظهر از تولید و پخش خودداری کردند.

تهران - ادامه اعتصاب آهن‌فروشان بازار شادآباد
اعتصاب نیمی از آهن‌فروشان بازار شادآباد تهران روز سه‌شنبه 28مهر 94 هم‌چنان ادامه دارد و کرکره مغازه‌ها پایین است.

وضعیت بازار آهن به‌دلیل رکود و کمبود ساخت و ساز راکد است. آهن‌فروشان مجبور هستند برای ادامه کار آهن را با چند درصد قیمت ارزان‌تر بفروشند. از سوی دیگر دولت مالیاتها به‌صورت نجومی افزایش داده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d315b21b-4163-4d24-965c-3c9daf6330ed"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات