728 x 90

اخبار اعتراضي,اعتراض بازاریان,

تجمعات اعتراضی مالباختگان در تهران، کرمانشاه و مشهد

-

تجمع مالباختگان در مقابل موسسه میزان در مشهد - آرشیو
تجمع مالباختگان در مقابل موسسه میزان در مشهد - آرشیو
کرمانشاه - تجمع اعتراضی گروهی از خانواده‌های یارانه بگیر
صبح روز یکشنبه 26مهرماه 94، جمعی از خانواده‌های یارانه بگیر که برای دومین بار فرم درخواست یارانه را پرکرده و پولی دریافت نکرده بودند در محل دفتر پیشخوان که مسئول رسیدگی امور یارانه‌ها از طرف رژیم است و در ابتدای شهرک موسوم به دادگستری می‌باشد، تجمع کردند.

تهران: اعتصاب در سه راه امین حضور در پی ادامه مشکلات گمرکی برای کسبه کشور
صبح روز یکشنبه 26مهر 1394 از ساعت 8، کسبه محدوده سه راه امین حضور در صنف لوازم خانگی و همچنین فعالان این صنف، به‌دلیل ادامه مشکلات دولت برای مغازه‌داران و واردکننده‌های کشور در امر گمرک، دست به اعتصاب زدند.

یکی از فعالان صنف لوازم خانگی، گفت: فشارهای بسیاری روی بازاریان و واردکننده‌ها وجود دارد. کالاهای بسیاری از آنها در گمرک‌ها قرار دارد و مجوز خروج برای این کالاها صادر نمی‌شود و البته همین موضوع یکی از علل افزایش قیمتها است.

وی افزود در واقع هر واردکننده‌یی که باج بیشتری برای خروج کالا و واردات بدهد، راحت‌تر می‌تواند فعالیت کند و مخلص کلام این‌که اینکار برای دریافت عوارض گمرکی بیشتر هست که گرانی بیشتر را در پی خواهد داشت و کسبه را به استفاده از کالای قاچاق، ترقیب می‌کند’ ...

مشهد-تجمع مالباختگان در مقابل مؤسسه میزان
به گزارش دریافتی از مشهد روز چهارشنبه 22مهر 94 جمعی از مالباختگان مؤسسه غارتگر میزان شامل سپرده‌گذاران و کارمندان در مقابل این مؤسسه واقع در خیابان جانبازان مشهد دست به تجمع زده و پیگیر مطالبات و سپرده‌های خود شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4a51c52e-33a5-4b21-862e-cc27b2f22186"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات