728 x 90

اخبار اعتراضي,اخبار کارگری,اخبار دانشجویی,

اعتراض و اعتصاب کارگران، کارمندان و دانشجویان در بانه، ایلام، سنندج و کرمانشاه

-

--
--
روز 26مهر 94، 6رشته اعتراض، اعتصاب و تجمع اعتراضی در شهرهای مختلف استانهای غرب کشور در جریان بود:
بانه - تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان قراردادی اداره تأمین اجتماعی
صبح روز یکشنبه 26مهرماه 94، تعدادی از نیروهای طرف قرارداد اداره تأمین اجتماعی در شهرستان بانه کردستان، در اعتراض به تبدیل نشدن وضعیت شغلی و نگرفتن 4ماه حقوق در محوطه این اداره در میدان موسوم به جهاد در بلوار حمزه آباد بانه تجمع کرده و خواهان رسیدگی به مشکلاتشان شدند.

ایلام - تجمع اعتراضی گروهی از دانشجویان دانشگاه آزاد
صبح روز یکشنبه 26مهرماه 94 جمعی از دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه آزاد ایلام، در اعتراض به بی‌توجهی کارگزاران حکومتی در مورد خواسته‌های دانشجویان در زمینه پایین بودن کیفیت غذا، وضعیت غیربهداشتی سلف سرویس، همچنین نامناسب بودن وضعیت خوابگاهها و مشکلاتی که در زمینه سرویس ایاب و ذهاب دارند در محوطه این دانشگاه در انتهای بلوار دانشجو تجمع کردند.

ایلام - تجمع عده‌یی از پیمانکاران ساختمانی در مقابل شورای شهر
گروهی از پیمانکاران ساختمانی، ساعت 830 صبح روز 26مهر در مقابل شورای نمایشی شهر ایلام واقع در میدان دادگستری تجمع کرده و نسبت به تعیین جریمه‌های سنگین و غیرقانونی که برای این پیمانکاران مشخص کرده‌اند اعتراض کردند.

ایلام - تجمع اعتراضی تعدادی از نیروهای قراردادی شهرداری
صبح روز یکشنبه 26مهرماه 94 تعدادی ازنیروهای قراردادی شهرداری ایلام که مدت سه ماه است حقوق نگرفته‌اند و قرار بوده که مهرماه حقوق عقب‌ افتاده آنها پرداخت شود، در اعتراض به این موضوع در محل امور مالی شهرداری ایلام واقع در میدان موسوم به شهدا بلوار جمهوری، روبه‌روی پارک ملت تجمع اعتراضی برپا کردند.

سنندج - تجمع اعتراضی کارمندان ثبت اسناد شهرهای کردستان
روز پنجشنبه 23مهرماه 94 کارمندان ثبت اسناد شهرهای کردستان در مرکز استان مقابل اداره کل ثبت اسناد تجمع کردند.
تجمع‌کنندگان که از شهرهای بانه، قروه، سردشت، بوکان، سقز و مریوان به سنندج آمده بودند تا به پرداخت نشدن حقوقشان اعتراض کنند.
این تجمع دو ساعت طول کشید و تجمع‌کنندگان وعده دادند که اگر به وضعیت آنها رسیدگی نشود و خواسته‌هایشان برآورده نشود مجدداً تجمع خواهند کرد.

روز پنجشنبه 23مهرماه 94، کارمندان ثبت اسناد شهرستان بیجار نیز تحصن کردند

کرمانشاه - تجمع اعتراضی گروهی ازکارگران شرکت تولید و توزیع آب معدنی شاهو
صبح روز یکشنبه 26مهرماه 94 ساعت 9صبح، تعدادی ازکارگران شرکت تولید و توزیع آب معدنی شاهو واقع در شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه در اعتراض به پرداخت نشدن دو ماه حقوق در محل شرکت تجمع کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/37f96407-c515-4b14-b08a-c51f091bc45f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات