728 x 90

اخبار اعتراضي,اخبار کارگری,اخبار دانشجویی,

کرمانشاه، بیستون، دهلران، تهران، اعتراض و اعتصاب کارگران، کارمندان و دانشجویان

-

تجمع اعتراضى در كرمانشاه - آرشيو
تجمع اعتراضى در كرمانشاه - آرشيو

6رشته اعتراض و اعتصاب کارگران، کارمندان و دانشجویان در روز چهارشنبه 22مهر 94:

1-دهلران - تجمع اعتراضی گروهی ازمستمری بگیران
صبح روز چهارشنبه 22مهرماه 94 گروهی ازمستمری بگیران تأمین اجتماعی در شهرستان دهلران ایلام در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات عقب‌افتاده از سال 92 به بعد تجمع اعتراضی برگزار کردند، ایادی رژیم در تامین اجتماعی دهلران به این افراد وعده داده بودند که در هر ماه بخشی ازاین مطالبات عقب‌افتاده را پرداخت می‌کنند که این کار را نکرده‌اند.

2-بیستون - تجمع اعتراضی گروهی از کارگران شرکت شیر پاستوریزه
صبح روز چهارشنبه 22مهرماه 94، ساعت 830 گروهی ازکارگران شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون، واقع در شهرک صنعتی بیستون، در اعتراض به نگرفتن یک‌سال حق بیمه در محل پرسنلی این شرکت تجمع اعتراضی کردند. کارگران می‌گفتند با بیمه نکردن ما می‌خواهند هر وقت خواستند اخراجمان کنند.

3-تهران- تجمع اعتراضی کارگران شرکت مدد رویال
کارگران شرکت قطعات خودروسازی مدد رویال روز چهارشنبه 22مهر 94 در اعتراض به پرداخت نشدن 4ماه حقوق‌شان در مقابل کارخانه در شهرک صنعتی پایتخت تجمع اعتراضی برگزار کردند.
کارگران شرکت مدد رویال در 8مهر ماه برای اولین بار دست به تجمع زدند اما بعد از گذشت دو هفته هنوز حقوق‌شان پرداخت نشده و بلاتکلیف هستند.

4-کرمانشاه - تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان شرکت خدماتی بیرانوند
صبح روز چهارشنبه 22مهرماه ساعت 730 صبح تعدادی از کارکنان شرکت خدماتی بیرانوند واقع در بلوار موسوم به بهشتی در خیابان صدرای کرمانشاه، در اعتراض به پرداخت نشدن 4ماه حقوق تجمع اعتراضی برگزار کردند.

5-کرمانشاه - تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان قراردادی تأمین اجتماعی
صبح روزچهارنشبه 22مهرماه 94 گروهی از کارکنان قراردادی تأمین اجتماعی شعبه 4 کرمانشاه واقع درخیابان سراب در اعتراض به پرداخت نشدن 6ماه حق بیمه در محل این اداره تجمع اعتراضی برگزار کردند.

6-کرمانشاه - تجمع اعتراضی گروهی ازدانشجویان دانشگاه غیرانتفاعی موسوم به شهید بهرامی
صبح روز چهارشنبه 22مهرماه 94، جمعی ازدانشجویان دانشگاه غیرانتفاعی موسوم به شهید بهرامی در بلوار کسری، خیابان امیری تجمع کردند.

دانشجویان معترض می‌گفتند باگذشت نزدیک به یک ماه که از سال تحصیلی و دریافت هزینهٴ کلان و علی‌رغم مراجعات مکرر، تا به‌حال مسألهٴ ایاب و ذهاب دانشجویان حل نشده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5ca5fff7-5c22-49a3-94ac-fc2b38a57587"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات