728 x 90

اخبار سوريه,

جزییات از عملیات انهدام تانکهای رژیم اسد در حومه شمالی حما

-

انهدام تانکهای رژیم اسد
انهدام تانکهای رژیم اسد
رزمندگان جان برکف سوریه، در برابر یورش نیروهای اسد که از پشتیبانی هوایی اشغالگران روس برخوردار بودند، ایستادند و حومه شمالی حما را به کشتارگاه تانکهای دشمن تبدیل کردند.

تلویزیون الجزیره گزارش داد:
روسیه با حملات هوایی علیه مواضع رزمندگان سوریه به جنگ زمینی نظامیان اسد کمک می‌کند تا در حومه شمالی حما پیشروی کنند اما با مقاومت و تهاجم متقابل رزمندگان که موشکهای هدایت شونده تاو را به‌کار می‌بردند، مواجه شدند. اپوزیسیون سوریه اعلام کرد که 18 تانک و نفربر زرهی دشمن را منهدم کرده است.

تمامی آتشها بر رزمندگان گشوده شده است. از هوا جنگنده‌های روسی آنها را هدف قرار می‌دهند و در زمین رزمندگان با نظامیان اسد و شبه‌نظامیان حزب‌الله و هم‌پیمان آنها درگیر هستند.

از ابتدای دخالت روسیه در سوریه، نظامیان اسد اولین حمله زمینی خود را علیه رزمندگان سوری اعلام کردند.

خبرگزاری رویتر یک هفته پیش خبر داده بود که هم‌پیمانان پوتین از جمله رژیم ایران برای یک تهاجم زمینی در سوریه زمینه‌سازی می‌کنند. تهاجمی که هیچ‌گونه علامتی از پیشروی یا دستاوردی برای دشمن در آن دیده نمی‌شود.

«تهاجم شما آسان و راحت نخواهد بود». این پیامی است که رزمندگان ارتش آزادی سوریه در حومه شمالی حما به دشمن رساندند. تانکها و نفربرهای زرهی پشت سر هم با موشکهای ضدتانک توسط رزمندگان منهدم شدند.

با وجود آن‌که روسیه به شیوه‌های مختلف از بشار اسد حمایت می‌کند اما رزمندگان عزم جزم کردند که درسهای جانانه‌یی به دشمنان مردم و انقلاب سوریه بدهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/14c6e791-703e-4be5-85b1-0ce07ea382f2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات