728 x 90

بنیادگرایی اسلامی,شبه‌نظامی,دخالتهای ایران,اخبار خ

وزیر خارجه بحرین سخنان آخوند روحانی در مجمع عمومی ملل‌متحد را محکوم کرد

-

شیخ خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین
شیخ خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین
شیخ خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل‌متحد در نیویورک مواضع رژیم ایران به‌ویژه سخنان حسن روحانی در مجمع عمومی در مورد حادثه دردناک مکه را به‌شدت محکوم کرد.

وزیر خارجه بحرین گفت: رژیم ایران دخالت در امور بحرین را ادامه می‌دهد. این دخالت با به‌کارگیری گروه‌های بنیادگرا، پناه دادن به فراریانی که از دست عدالت گریخته‌اند و با تأسیس پادگان برای آموزش گروه‌های تروریستی و قاچاق سلاح و مواد منفجره و تهاجم به شهروندان و نیروهای امنیتی صورت می‌گیرد.

او افزود این اعمال رژیم ایران در همین حد متوقف نشده بلکه خطرناکتر شده و دو روز پیش نیروهای امنیتی بحرین یک مخفیگاه سلاح و مواد منفجره به همراه کارگاه ساخت بمبهای دستی را در مرکز یک منطقه مسکونی کشف کردند. از این کارگاه نزدیک به یک ونیم تن مواد منفجره و سایر مواد شدید الانفجار به‌دست آمده است.

او اضافه کرد بحرین و دیگر کشورهای عرب از رژیم ایران خواسته‌اند دخالت در امور آنها را متوقف کند اما رژیم ایران این درخواستها را نادیده گرفته است به همین دلیل بحرین مجبور به فراخواندن سفیر خود از ایران و نامطلوب نامیدن کاردار رژیم در بحرین شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b99baa4f-475a-4fcb-963c-fe3832f3ea1c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات