728 x 90

اخبار سوريه,

تصرف پایگاه مزارع امل در حومه قنیطره توسط رزمندگان سوریه

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه در عملیاتی پایگاه مزارع امل در حومه قنیطره را به تصرف خود درآوردند و تمامی نظامیان اسد را که در آنجا متمرکز شده بودند به هلاکت رساندند.

به گزارش تلویزیون اورینت رزمندگان سوریه توانستند خطوط دفاعی اولیه دشمن را در منطقه قنیطره در هم بشکنند. آنها راههای مواصلاتی دشمن میان تل احمر و گروهان طرنجه را قطع کردند. همزمان محاصره خود را بر این مناطق همراه با آتشباری سنگین که به کشته شدن دهها تن از نظامیان و شبه‌نظامیان رژیم اسد منجرشد، تکمیل کردند.

عملیات جدید «وبشر الصابرین» که رزمندگان در حومه شمالی قنیطره شروع کرده‌اند، با هدف تصرف مواضع نظامی دشمن در این منطقه به پیش می‌رود.

رزمندگان قصد دارند راه را به سوی حومه غربی دمشق باز کنند. رزمندگان در همان ساعتهای اولیه عملیات موفق شدند خطوط دفاعی رژیم را در هم بشکنند و بر مناطق استراتژیکی که خطوط امدادرسانی نظامیان اسد را قطع می‌کنند، مسلط شوند. آنها چندین خودرو نظامی دشمن را منهدم کردند و تعدادی دیگر را به غنیمت گرفتند.

ابو النور فرمانده نظامی رزمندگان:
ما در حال اجرای عملیات «و بشر الصابرین» هستیم. هدف این عملیات باز کردن راه به غوطه غربی در دمشق است. در این عملیات بر چندین پایگاه دشمن در حومه قنیطره از جمله تل احمر و تل قوع و مزارع امل و طرنجه به تصرف ما درآمد.
رزمندگان علاوه بر غنایم به‌دست آمده موفق شدند 25تن از نظامیان اسد را به هلاکت رسانده و بیش از 40تن را زخمی کنند.

ابو حمزه افسر توپخانه:
ما در این عملیات به تل احمر و اهداف دیگر دست یافتیم. به یاری خدا نبرد ادامه دارد و ما هم ادامه می‌دهیم. ما خلقمان در غوطه غربی را مطمئن می‌سازیم که به یاری خدا راه را به سوی آزادی آنها باز خواهیم کرد.

رژیم اسد بعد از این شکستها و تلفاتی که متحمل شد، مناطق آزاد شده روستایی و مسکونی در حومه شمالی قنیطره را با بیش از 1500 موشک و خمپاره گلوله‌باران کرد.

فرماندهان در اتاق عملیات گفتند تا تحقق اهداف پیش‌بینی شده، عملیات «وبشر الصابرین» ادامه خواهد داشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d58a7e50-5bc1-4e52-b3cc-ae099b271f87"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات