728 x 90

زندانیان سیاسی,

کرج - نامه اعتراضی زندانیان سیاسی زندان گوهردشت به دبیرکل ملل متحد، علیه سفر آخوند روحانی

-

زندان گوهردشت
زندان گوهردشت
نامه اعتراضی زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج خطاب به دبیرکل سازمان ملل، در خصوص مسافرت روحانی به نیویورک
دبیرکل محترم سازمان ملل
آنچه از مقاصد و اهداف اولیه تشکیل سازمان ملل بوده، همان‌طورکه در مقدمه منشور آن آمده جلوگیری از تجاوزاتی بوده که به حقوق انسانها شده و اعلامیه‌هایی نظیر ’اطلاعیه جهانی حقوق‌بشر’ و یا میثاقین و غیره... . همه و همه در پاسداشت از آزادی، کرامت ’ و حقوق انسانهاست... .

نیازی به یادآوری نیست که همان سازمان مللی که شما ریاست آن را بر عهده ‌دارید تا کنون بیش از شصت بار نقص آشکار حقوق‌بشر، در رژیم ولایت فقیه ایران را محکوم کرده است... . و اگر این موارد مربوط به گذشته است، در زمان ریاست همین کسی که به‌عنوان نماینده مردم ایران در اجلاس سالانه سازمان ملل پذیرفته می‌شود، بیش از٢٠٠٠ نفر اعدام شده و اغلب این اعدامها در خیابان و در ملاعام صورت می‌گیرد، انبوه معلمان که به‌خاطر حقوق حداقلی و صنفی خود بازداشت شده و همه روزه بازداشت می‌شوند، انبوه خبرنگاران، وبلاک‌نویسها، کارگران، دانشجویان، وکلا و... . که به شکل خودسرانه بازداشت و بدون هر گونه دادرسی عادلانه در محاکم غیرصالحه و فرمایشی... به حبسهای طویل‌المدت و حتی اعدام محکوم می‌شوند... چگونه به این همه موارد نقض حقوق‌بشر و سرکوب و ستم بی‌توجهی کرده و کسی هم‌چون ’حسن روحانی’ را کماکان نماینده مردم ایران میدانید؟

آیا زمان آن نرسیده که به حقوق و مطالبات مردم و مقاومت مردم ایران احترام گذاشته و کسی را که آشکارا در تضیع حقوق و کرامت انسانی مردم ایران، در تمام دوره ریاست‌جمهوری و پیش از آن (دبیر شورای عالی امنیت) دخالت و مشارکت فعال داشته، مورد مواخذه قرار دهید؟ ؟ ؟

آنچه این نماینده تحمیلی و دروغین مثل همیشه عنوان می‌کنند، از قبیل دوستی، محبت، عدالت، و صلح طلبی، گفتگوی بین دولتها و ادیان و... جز فریب و نیرنگ هیچ چیز نیست و قطعا شما و اغلب اعضای ملل‌متحد به‌وضوح بر این امر واقفید... . ولی عجب آنجاست که شما این مجسمه دروغین veritas (حقیقت) را که خداوندگاران فریب، توطئه و نیرنگ ’دولوس (dolos) ’ هر ساله میسازند، باور می‌کنید. ! آیا واقعاً اعضای ملل‌متحد نمی‌دانند که این همه قتل و کشتار و آوارگی در ایران، سوریه، عراق و یمن و... همه و همه به‌خاطر وجود منحوس این رژیم ولایت فقیه در این منطقه از جهان است که به سردمداران جنایت و کشتار، در سازمان ملل هم حق سخنرانی و فرافکنی می‌دهند. ؟ ؟ ؟

خواسته ما زندانیان سیاسی، آزادی کلیه زندانیانی است که تحت هر عنوانی زیر فشار و شکنجه‌های وحشیانه قرار دارند. خواسته ما زندانیان سیاسی، آزادی معلمان دربند و کارگران و نان آوران خانواده‌هایی است که شبانه روز برای به‌دست آوردن لقمه نانی برای فرزندان و خانواده خویش از هیچ کوششی فروگذار نکرده و هم‌اکنون در کنج زندانها برای شرف و آزادی مردم خویش در اسارت به‌سر می‌برند.

راه مطلوب ما زندانیان سیاسی و مردم تحت ستم ایران به‌رسمیت نشناختن این رژیم و اخراج این رژیم از سازمان ملل و سپردن کرسی ایران به نماینده واقعی مردم و مقاومت مردمی آن است. از همه هموطنان ایرانی در خارج از کشور درخواست داریم که با صدای رسا، صدای اعتراض ما زندانیان سیاسی و صدای ملت دربند ایران را به ملل‌متحد و به گوش جهانیان برسانید.
جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج (رجایی شهر)
مهر١٣٩٤.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2d536cf0-feeb-447c-b62a-94d9fbd1c745"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات