728 x 90

مذاكرات هسته اي,روابط ایران آمریکا,اختلافات سیاسی

ابراز وحشت از نتایج برجام و جنگ باندی در سخنان آخوند احمد خاتمی نماینده خامنه‌ای در عید قربان

-

آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی
2مهر 94 - سخنان آخوند احمد خاتمی نماینده خامنه‌ای در عید قربان، نمایشی از جنگ هژمونی در رأس نظام و ابراز وحشت از نتایج برجام بود. در مورد دانشگاهها وی گفت: ‌محیطهای آموزشی ما محیط علم باشد. محیط تقوا و فضائل الهی باشد، اما اگر محیط دانشگاههای ما شد باشگاه سیاسی احزاب محل یارگیری این حزب و آن حزب، سیاست‌زده شدند، مقام معظم رهبری فرمود دانشگاه باید سیاسی باشد، اما سیاست زدگی هرگز.

وی روح برجام را لغو تحریمها و نه تعلیق توصیف کرد و با ابراز وحشت نسبت به پیامدهای آن گفت: مهم‌تر از مسأله برجام مسائل بعد از برجام است، آمریکا می‌خواهد چنین تلقی کند که دیگر یخ‌ها آب شد، تمام شد، نخیر چنین نیست، ما 180 درجه هم‌چنان با آمریکا اختلاف داریم. موارد اختلافمان هم این است که هم‌چنان آمریکا دشمن جهان اسلام هست. به‌خاطر حمایت از رژیم جلاد و غاصب رژیم صهیونیستی، گروه‌های تروریستی از جمله مثل داعش به‌خاطر جنایتاتی که با حمایت آمریکا در یمن صورت می‌گیرد، در سوریه صورت می‌گیرد، در عراق صورت می‌گیرد، در بحرین صورت می‌گیرد. به‌خاطر این‌که آمریکا هم‌چنان در پی سقوط نظام اسلامی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2985ca5b-e3bc-4d69-8f49-5471fd0a3363"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات