728 x 90

سرکوب زنان,

نمودی دیگر از بن‌بست سرکوب

-

دستگیری زنان به جرم آخوند ساخته بدحجابی
دستگیری زنان به جرم آخوند ساخته بدحجابی
در راستای تشدید جو ارعاب در جامعه به‌ویژه شدت بخشیدن به سرکوب زنان، رژیم آخوندی عملاً طرح موسوم به ”صیانت از حریم حجاب و عفاف“ را که سال گذشته در مجلس رژیم تصویب کرده بود اجرایی کرده است.
طبق ماده یک این طرح، رانندگان یا سرنشینان وسیله نقلیه‌ای که اقدام به کشف حجاب متخلف محسوب شده و علاوه بر جریمه 100هزار تومانی، در صورت تکرار ۱۰ نمره منفی، طبق موضوع ماده ۷ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی نیز لحاظ شده و وسیله نقلیه آنها نیز به مدت ۷۲ ساعت توقیف خواهد شد
پژمان‌فر سخنگوی کمیسیون مشترک فرهنگی و قضایی مجلس ارتجاع روز 19مرداد 94 درتوضیح یکی از بندهای این طرح زن‌ستیزانه گفته بود: «مسئول هر چه در خودرو می‌گذرد، راننده است و رانندگان باید درباره‌وضعیت پوشش دیگر ساکنان نیز پاسخگو باشند».
اکنون نیروهای سرکوب رژیم این طرح زن‌ستیزانه را به مرحله اجرا در آورده‌اند، خبرگزاری حکومتی مهر24شهریور 94 به‌نقل از یکی از کارگزاران رژیم در دادسرای موسوم به ارشاد تهران اذعان کرد در روزهای اخیر چندین پرونده در برخورد با بدحجابی در دادسرا تشکیل شده که در دو مورد دادگاه متهمان را به پرداخت ۹۰۰ هزار تومان جزای نقدی محکوم کرد.
دراین رابطه روزنامه حکومتی آرمان 25شهریور 94 نوشت: ”سرپرست دادسرای ارشاد تهران خبر داد؛ 900هزار تومان جریمه نقدی بدحجابی“ و روزنامه آفتاب یزد نیز بادرج همین خبر از جریمه 900هزارتومانی برای بدحجابی خبر داد.
در سرکوب زنان به‌خصوص در دوران شیخک شیاد روحانی که مدعی ”جامعه مدنی“ است، اضافه بر مقررات آخوند ساخته قبلی، پوش به‌اصطلاح قانونی به این سرکوب پوش قانونی تحت عنوان ”صیانت ازحریم حجاب وعفاف“ هم اضافه شده است
آنچه که در گام اول به نظر قابل‌توجه می‌آید، عقب‌نشینی رژیم از شعارهای دجالگرانه تحت عنوان احکام مسلم نظام و... می‌باشد. رژیم آخوندی از روز اول سرکوب زنان را تحت عنوان اتهام آخوند‌ساخته ”بدحجابی ”با این توجیه عملی می‌کرد که در شرع آخوندی حجاب از مسلمات است و از آن نمی‌توان کوتاه آمد.
اکنون همین رژیم با جریمه کردن زنان به‌اصطلاح بدحجاب که از نظر آخوندها یکی از قوانین مسلم شرع آخوندی است، این قانون مسلم را زیرپا می‌گذارد و به این ترتیب نشان می‌دهد که در نظام دجال آخوندی، همه اینها بهانه برای سرکوب مردم وحفظ نظام ولایت است، و سوء‌استفاده از مفاهیم مذهبی و تنها توجیهی برای پوشاندن ماهیت واقعی رژیم آخوندی است.
مقاومت زنان میهنمان در مقابله با حجاب اجباری و تحمیلی پرده‌های فریب را از چهره واقعی رژیم کنار زده، و نظام را وادار به عقب‌نشینی کرده است تا آنجا که مجبور شده ازمسلمات آخوندی هم کوتاه بیاید.
ضمنا این عقب‌نشینی به منزله این است که 24 دستگاه کنترل و سرکوب زنان که در زمینه به‌اصطلاح حجاب وعفاف تا کنون وجودداشته و زنان را مورد اذیت وآزارقرارداده‌اند، موفق به تحمیل ججاب اجباری و آخوند‌ساخته برزنان نشده‌اند. آن‌چنان که پیش از این نیز شهیندخت مولاوردی معاون آخوند حسن روحانی در امورزنان به صراحت اعتراف کرده بود ”با توجه به ”وضعیت عینی جامعه“، نظام در زمینه اجرای قانون گسترش عفاف و حجاب، موفق نبوده و ”روزبه‌روز از این اهداف فاصله گرفته است“. (خبرگزاری ایسنا21تیر 94 )
مولاوردی یکی از دلایل شکست رژیم در سرکوب زنان را عدم باور قلبی آنان به قوانین زن‌ستیزانه آخوندها دانسته، و اضافه کرده است: «‌تا زمانی که اعتقاد قلبی و باور ذهنی به وجود نیاید نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم یک فرد خود را به یک فریضه پایبند بداند“.
از طرف دیگر رژیم بحران‌زده آخوندی که در وضعیت وخیم اقتصادی قرار دارد و برای سرپا نگه‌داشتن خود مرتب دست در جیب مردم می‌کند، در این جا نیز فرصت را غنیمت شمرده و بعد از عقب‌نشینی از دجالگریهایش تحت عنوان مسلمات دین و... کیسه چپاول خود را باز کرده و اقدام به غارت اموال آنها تحت جریمه اتهام آخوند‌ساخته ”کشف حجاب ”می‌کند.
هم‌چنان که مقاومت زنان باعث شد رژیم ازیکی از دجالگرییها شرع آخوندی تحت عنوان مسلمات عقب‌نشینی کند، ایستادگی آنها ترفند چپاولگرانه تحت عنوان جریمه ”کشف حجاب ”را نیز در هم خواهد شکست.
آخوندها به‌شدت به منطق تعادل‌قوا پایبند هستند، لذا هرجا که سمبه تعادل قوا علیه آنان پر زور باشد، در عقب‌نشینی تردیدی نخواهند داشت. زهرخوران اتمی و توافق‌نامه برجام نمونه بارزی در اثبات این واقعیت است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b45cccd1-8a76-4b3c-8c10-33446c833c84"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات