728 x 90

تشدید سرکوب ,

زمینه‌سازی رژیم برای فیلتر اپلیکیشن تلگرام با ۱۳ میلیون کاربر

-

 اپلیکیشن تلگرام
اپلیکیشن تلگرام
یکی از کارگزاران رژیم به نام محمد حسن انتظاری که سمت دبیر شورای عالی فضای مجازی (ارگان سانسور رژیم) را یدک می‌کشد روز یکشنبه 22شهریور ماه طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری مهر رژیم ضمن یادآوری و تأکید بر جملات خامنه‌ای گفت: ... نباید اجازه دهیم شبکه‌های خارجی اجتماعی بدون مقررات در کشور فعالیت کنند.
وی اذعان کرد که بر اساس اعلام وزارت ارتباطات دولت آخوند روحانی ۱۳ میلیون ایرانی عضو تلگرام هستند. بنا بر آمارهایی که در وب‌سایتهای مربوط به اپلیکیشن‌ها و تلفنهای هوشمند منتشر شده است، اپلیکیشن تبادل پیغام کوتاه تلگرام روزانه حدود 10 میلیارد پیام را در سراسر جهان منتقل می‌کند.
در ماه‌های گذشته دسترسی به شبکه اجتماعی تلگرام در تلفنهای همراه با اختلال رو به‌رو شده و شایعه مسدود شدن آن نیز مطرح است. این اقدامات سرکوبگرانه در پی انتصاب مزدوران خامنه‌ای در شورای به‌اصطلاح عالی فضای مجازی تشدید شده است. بر اساس خبرهای دریافتی این اقدامات می‌تواند زمینه‌سازی رژیم آخوندی برای فیلتر کردن این شبکه اجتماعی باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/709b27bb-26f2-4d19-9cd1-f52d4c411249"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات