728 x 90

سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران,

پیام تبریک حقوقدانان عرب به‌مناسبت پنجاهمین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران

-

تبریک حقوقدانان عرب
تبریک حقوقدانان عرب
علی کلیدار حقوقدان دبیرکل هیأت دفاع از حقوق‌بشر عراق:
به اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران
تبریکاتم را به شما و خلق برادر ایران و تمام آزادیخواهان جهان به‌مناسبت پنجاهمین سالگرد تأسیس سازمان بزرگ و با عظمت مجاهدین تقدیم می‌کنیم که درخشانترین‌های فدا و قربانی را در تاریخ 50ساله‌اش به ثبت رسانده است.

هیأت دفاع از حقوق‌بشر در عراق:
بر تمام آزادگان جهان واجب است که جشن پنجاهمین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین را گرامی بدارند چرا که این سازمان برای پایداری و فداوقربانی و تنها امید مردم ایران برای رسیدن به آزادی است.

سفیان خصاونه حقوقدان رئیس هیأت عربی برای دفاع از ساکنان کمپ لیبرتی:
سازمان مجاهدین 50سال از تأسیس در زمره بزرگترین سازمانهایی است که از حمایت آزادیخواهان جهان برخوردار است و به‌مثابه‌ایی برای تمامی آزادگان جهان؛ باعث شرف وافتخار جهانیان است.

محمد الکرخی رئیس تجمع حقوقدانان مستقل برای دفاع از حقوق‌بشر در عراق:
هزار تبریک به مجاهدین به‌مناسبت جشن زرین پنجاهمین سال تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران. با جرأت می‌توان گفت با حضور سازمان مجاهدین به‌عنوان سمبل مقاومت ایرانی؛ جای هیچ نگرانی برای آینده خلق ایران برای رهایی از ستم آخوندی نیست.

جمال بوحسن نماینده پارلمان بحرین:
با خوشوقتی کامل پنجاهمین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین را به همه اعضای این سازمان تبریک می‌گویم و آروز می‌کنم که در مبارزه بی‌مانند و ثبات قدم بی‌وقفه‌یی که در جهت تحقق اهداف مردم ایران دارند در تمام زمینه‌ها به موفقیت و پیروزی برسند.

دکتر محمد الحاج نماینده پارلمان اردن:
تبریک به سازمان مجاهدین خلق ایران برای مبارزه و تلاش مستمر آنها برای رهایی از چنگال رژیم آخوندهای حاکم بر ایران. خواهران و برادران مجاهدی که در راه مبارزه و جهادشان همه چیز شان را در طبق اخلاص گذاشته‌اند، مجاهدینی که زن و همسر و فرزندان خودشان را در این راه ترک کرده‌اند…

کمال لبوانی از ائتلاف سوریه:
پنجاهمین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران که توسط آقای رهبری شده و توسط خانم مریم رجوی ادامه یافته است؛ به مردم ایران و به مقاومت ایران مبارک باد. آرزومندیم که این سازمان؛ ایران و مردم ایران را آزاد کند و منطقه از شر رژیم آخوندی رها شود.

عاطف لبیب نجمی حقوقدان و رئیس سازمان دفاع از عرب و رئیس شورای دفاع از روزنامه‌نگاران و خبرنگاران مصری:
تبریک به‌مناسبت پنجاهمین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران. تبریک به این مناسبت که در سراسر تاریخ 50ساله این سازمان چیزی به نام عقب نشستن و کوتاه آمدن در برابر ظلم دیده نشده است.

عطا روایده رئیس اتحادیه کارگران فلسطین:
فضل‌الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما. از طرف خودم و تمامی کارگران فلسطین در تمامی جهان سالگرد پنجاهمین سال تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران را به خواهران و برادران آزاده در این سازمان تبریک و تهنیت می‌گویم و خطاب به تمامی آزادگان جهان فریاد می‌زنیم: نه به محاصره لیبرتی نه به رژیم آخوندی و بله به آزادی اشرفی ها.

عبدالقادر زیتونی هماهنگ‌کننده حزب تونس سبز:
مایلم به‌مناسبت گذشت 50سال از تأسیس سازمان مجاهدین خلق به مجاهدین تبریک بگویم و موفقیت و پیروزی را برای اعضای سازمان مجاهدین خلق آرزو می‌کنم ما مبارزین تونسی در انتظار و آرزوی دیدار با مجاهدین خلق بعد از پیروزی در ایران هستیم.

دکتر اشرف الشبراوی نماینده سابق پارلمان مصر:
برای من مایه شرف و افتخاری است که بهترین تبریکات خود را به‌مناسبت پنجاهمین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین تبریک بگویم.

جودت الحسینی فعال سیاسی و از اپوزیسیون سوریه:
در پنجاهمین سال تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران بهترین تبریکاتم را نثار اعضای این سازمان می‌کنم با بزرگداشت شهدا و تقدیر از تلاشهای مجاهدین آروز دارم که مردم ایران و مردم کشورهای عربی از شر رژیم جنایتکار آخوندی رها شوند.

دکتر اشرف راضی عضو بنیانگذار ائتلاف دموکراتیک ملی در مصر:
با خوشوقتی پنجاهمین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران را تبریک می‌گویم و آروز می‌کنم که با سرنگونی رژیم آخوندها شاهد استقرار یک حکومت دموکراتیک به رهبری خانم مریم رجوی در ایران باشیم.

پیام تبریک سازمان خه‌بات کردستان ایران:
تبریک برای آغاز پنجاه و یکمین سال تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران که طی 50سال افتخارات بسیاری را به ثبت رسانده و به‌رغم پشت سر نهادن سخت‌ترین مراحل در مبارزات خود؛ کماکان پرچم پیروزی و مقاومت مشروع خود را در مسیر موفقیت نهایی با پشتکار و استقامتی بی‌نظیر به پیش می‌برد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3dc07fce-386e-4610-b7d3-b5a13f95e545"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات