728 x 90

اخبار سوريه,اخبار امريكا,

آموزش رزمندگان سوریه توسط آمریکا

-

آموزش رزمندگان سوریه توسط آمریکا
آموزش رزمندگان سوریه توسط آمریکا
به گزارش تلویزیون العربیه مقامهای وزارت دفاع آمریکا می‌گویند طرحهایی در دست دارند تا گروه‌های رزمنده آموزش دیده در سوریه را افزایش دهند.
روزنامه نیویورک تایمز نوشت بر اساس اطلاعات وزارت دفاع آمریکا محلهای استقرار رزمندگان سوری تغییر خواهد کرد تا بتوانند از حمایتهای بیشتری برخوردار شوند. علاوه بر این اطلاعات بیشتری به آنها داده خواهد شد تا بتوانند مأموریت هایشان را بهتر انجام دهند.
این اطلاعات به‌دنبال گزارشهایی فاش می‌شود که برنامه آموزش اپوزیسیون سوریه در ترکیه و اردن با مشکلاتی روبه‌رو شده است.
پنتاگون ـ وزارت دفاع آمریکا ـ در پی آن است که رزمندگان جدیدی را به رزمندگان آموزش دیده قبلی اضافه کند تا علاوه بر جنگ علیه اسد با داعش نیز بجنگند.
آمریکا نزدیک به 450 رزمنده سوری را با بودجه‌یی نزدیک به نیم میلیون دلار آموزش داده بود. مسئولان آمریکایی عقیده دارند که آموزش 5000 رزمنده آنطور که در طرحهای آنها در نظر گرفته شده بود، ساده نبوده و اجرای آن واقعی به نظر نمی‌رسد.
علاوه بر این، پنتاگون بعد از آموزش رزمندگان هنوز تردید دارد که آنها و مستشاران نظامی خود را به داخل خاک سوریه اعزام کند چرا که نمی‌تواند آنها را تحت حفاظت خود قرار دهد.
مقامهای نظامی آمریکا اعتقاد دارند تهاجمهای هوایی نیروهای ائتلاف مثبت عمل کرده و می‌بایست برای رزمندگان سوری که آموزش دیده و به خاک سوریه اعزام شده‌اند پوشش هوایی نیز ایجاد کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ffce128c-dc37-41cc-a724-25900c6c084f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات