728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,

هیل، نشریه کنگره آمریکا: ترس از مجاهدین خلق خواب را از سر آخوندهای حاکم می‌پراند

-

پروفسور ایوان ساشا شیهان مدیر برنامه تعارضات
پروفسور ایوان ساشا شیهان مدیر برنامه تعارضات
هیل نشریه کنگره آمریکا روز جمعه 30مرداد 94 اقدام به درج مقاله یی بقلم پرفسور ساشا شیهان استاد دانشگاه بالتیمور آمریکا کرده است.

او در این مقاله می‌نویسد نظرسنجی اخیر شبکه خبری سی.ان.ان نشان می‌دهد که اکثریت مردم آمریکا معتقدند کنگره باید توافق اتمی دولت اوباما با رژیم ایران را رد کند. نظرسنجی مؤسسه گالوپ نیز نشان می‌دهد تنها یک نفر در هر سه نفر آمریکایی سیاست باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا در قبال رژیم ایران را مورد تأیید قرار می‌دهند.
پرفسور شیهان می‌افزاید نتایج ناشی از این توافق منجر به بی‌ثباتی منطقه و تجاوزگری رژیم ایران و نه صلح و امنیت خواهد شد. نظرسنجیها نشانگر نداشتن اطمینان و اعتماد مردم آمریکا به سیاست دولت اوباما در قبال رژیم ایران است. یک تحلیلگر برجسته سیاست ایران در آمریکا اخیراً توافق اتمی دولت اوباما با رژیم ایران را مشابه تصمیم برای جنگ عراق در دولت بوش دانسته است.

مقاله در ادامه با اشاره به حمایتهای رژیم ایران از جریانهای تروریستی و دخالتهای آن در امور کشورهای دیگر از طریق جریانهای آلت دست خود و همچنین پشتیبانی آخوندها از رژیم بشار اسد و حوثیها می‌نویسد همان‌گونه که مقاله روزنامه وال استریت ژورنال نوشته شده بود، تاریخ گذشته با توهم میانه‌روی در داخل رژیم ایران در تعارض است.

پرفسور ساشا شیهان در مقاله خود نتیجه‌گیری می‌کند رژیم حاکم بر تهران ته خط از مخالفان داخلی خود و نه تهدیدات خارجی ترس دارد و چشم‌انداز تغییر رژیم از طریق سازمان مجاهدین خلق ایران، اپوزیسیون سازمان‌یافته این رژیم، چیزی است که شبها خواب را از چشمان آخوندهای حاکم بر ایران می‌رباید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f600f19c-ce92-4201-b363-6511a669df74"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات