728 x 90

اخبار اعتراضي,

آب، مسکن، حقوق، موضوع اعتراض و تجمع در نوشهر، بندر ترکمن، ماکو، آبادان، شهرری و فراشبند

-

 -
-
روز پنجشنبه 15مرداد آب موضوع اعتراض مردم نوشهر و بندر ترکمن بود.
 
در بندر ترکمن کشاورزان سیفی کاران در مقابل نهاد حکومتی موسوم به جهاد کشاورزی در اعتراض به قطع سهم حق آبه خود تجمع کردند و خواهان برگشت به نظم حق آبه سابق شدند. شایان ذکر است کارگزاران حکومتی به قطع حق آبه سنتی کشاورزان به بهانهٴ کاهش نزولات قصد چپاول و اخاذی از روستاییان محروم دارند.
 

 

 
در نوشهر نیز ساکنان روستاهای بخش مرکزی این شهرستان در اعتراض به آلودگی آب آشامیدنی که توسط شرکتهای وابسته به مقامات حکومتی توزیع می‌شود، در مقابل فرمانداری شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند.
 
روز پنجشنبه 15مرداد در شهرستان فرّاشبند در استان فارس جمعی از کارگران کارخانه سرب و روی در مقابل فرمانداری شهر دست به تجمع اعتراضی زدند و خواستار پرداخت حقوق ماهانه پرداخت نشده و حق بیمه خود شدند.
 
در همین روز در آبادان کارگران بازنشسته پتروشیمی نیز دست به تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری شهر شدند. سه ماه حقوق آنان پرداخت نشده است و برخی از خدمات درمانی آنان قطع شده است.
 
در شهر ری جمعی از اعضای مسکن مهر کهریزک و حسن آباد دست به اعتراض زدند. این پروژه چند سال است متوقف شده و کسی پاسخگوی متقاضیانی که سالهاست پولشان را داده‌اند نیست.
 
کارمندان شهرستان ماکو روز 15مرداد در اعتراض به بلاتکلیفی 15ساله وضعیت استخدامی خود، در مقابل فرمانداری شهر تجمع اعتراضی برپا کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/04d01e89-3ec9-45b4-8f0c-44ecde2857f0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات