728 x 90

اخبار اعتراضي,

تظاهرات مردم عراق علیه وضعیت بد خدماتی، فساد و عوامل رژیم ایران

-

تظاهرات گسترده در عراق
تظاهرات گسترده در عراق
تلویزیون الجزیره 14مرداد 94 گزارشی از تظاهرات مردم عراق پخش کرد و گفت: اگر مناطق خارج از کنترل دولت عراق در بغداد را استثنا کنیم تقریباً همه مناطق تحت کنترل دولت عراق شاهد تظاهرات است. با شروع تظاهرات در العماره همه استانهای جنوبی بدون استثنا از بغداد و بابل و نجف و کربلا و ناصریه و العماره و المثنی و حتی بصره صحنه تظاهرات است. شرکت کنندگان یک صدا می‌گویند نه به فساد، نه به بدی خدمات و بله به حسابرسی و مجازات مسئولان فاسد.
 
الجزیره افزود: آنچه مشهود است این است که دولت و پارلمان عراق عزم جزم دارند که برخی از خواسته‌های تظاهرات‌کنندگان را برآورده کنند…
تلویزیون التغییر گزارش داد: در استان میسان تظاهر کنندگان به حضور واثق البطاط رئیس حزب‌الشیطان در عراق و تروریست وابسته به رژیم ایران؛ در تظاهراتی که در محکومیت فساد بود، اعتراض کردند و با فریادهای بلند «دزد؛ دزد» او را رسوا کردند. التغییر گفت: به این ترتیب تظاهر کنندگان فسادی را که زیر عبای مذهب پنهان شده و با مقاصد سیاسی به صحنه آمده محکوم کردند.
همچنین رسانه‌های عراق با انتشار تصاویر تظاهرات میسان گزارش دادند: تظاهر کنندگان میسان علیه واثق البطاط فریاد می‌زنند ”بنام دین حکومت را از ما دزدیدید “….
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/64de2ef3-7616-4d3c-b32f-faa14ffbd2d2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات