728 x 90

تشدید سرکوب ,

فضیحت توطئه رژیم ایران علیه احمد شهید با الگوی توطئه‌هایش علیه مقاومت ایران

-

احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل
احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل
توطئه رژیم آخوندی علیه احمد شهید ـ که با الگوی به‌کار رفته علیه مقاومت ایران و با جعل سند به نام ویکی‌لیکس علیه گزارشگر ویژه ملل‌متحد به اجرا درآمده بود، به فضیحتی بزرگ برای دیکتاتوری آخوندی تبدیل شد.
سایت رسمی ویکی‌لیکس، در اعتراض و تکذیب این جعل وقیحانه، خطاب به یک سایت دیگر نوشت: ”لطفاً نشان دهید کدام شبکه است که این ادعا روی آن سوار است. شما موفق به لینک کردن روی کابلهای ما نمی‌شوید”.
احمد شهید نیز این ادعای رژیم ایران را به‌شدت تکذیب کرد.
روزنامه گاردین که این گزارشها را منعکس کرده است توضیح می‌دهد که خبرگزاریهای وابسته به حکومت ایران گزارشهایی را منتشر کردند که در آن احمد شهید متهم به دریافت یک میلیون دلار رشوه از سفارت عربستان برای موضعگیری علیه حکومت ایران شده است و متعاقباً یک مقام حکومت ایران نیز با استفاده از این جعلیات تلاش کرد اعتبار احمد شهید را زیر سؤال ببرد.
روزنامه گاردین نوشت: بررسی دقیق‌تر این سند جعلی نشان داد که آن این سند را با کمک از یک تکنیک کامپیوتری ساخته بودند و به ادغام دو مجموعه از سربرگهای مختلف واقعی دیپلوماتیک عربستان و ایجاد یک سربرگ کاملاً جدید در جای دیگر اقدام کرده‌اند.
این اقدام رژیم ایران علیه احمد شهید به نظر می‌رسد درست همانند یک الگوی آشنای این رژیم برای بدنام کردن مخالفان حکومت ایران، یا حتی روزنامه‌نگاران مخالف است که به انتشار اطلاعات غلط در مورد آنها می‌پردازد.
محمد جواد لاریجانی که در رأس شورای عالی حقوق‌بشر! دولتی قرار دارد، اتهامات ساختگی بر علیه احمد شهید را به‌عنوان واقعیت بیان کرد.
گاردین افشاگری خود علیه جعلیات رژیم را با اشاره به این‌که احمد شهید هرگز اجازه سفر به ایران نیافته است، با طرح این سؤال به پایان رساند که چرا رژیم ایران برای انتشار این جعل تعجب برانگیز علیه احمد شهید در صفحات اول روزنامه‌هایش شتاب می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/689315ef-9029-43ff-b264-1fefc4965784"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات