728 x 90

اخبار اعتراضي,

تهران - ۶ رشته تظاهرات و اعتصاب کارگران، پرستاران، مالباختگان و سهامداران بورس

-

 -
-
تهران 14مرداد 94 - کارگران به جان آمده شرکت مخابرات روستایی از استانهای خوزستان، گیلان، ایلام و کردستان در برابر مجلس ارتجاع دست به تجمع اعتراضی زدند. حقوق آنها ماهها پرداخت نشده است و کارگزاران حکومتی پاسخگوی آنان نیستند.

 

 

 

مالباختگان مؤسسه میزان بار دیگر در برابر بانک مرکزی رژیم دست به تجمع اعتراضی زدند. و خواستار برگرداندن سپرده‌های خود شدند.
 
پرستاران بیمارستان بوعلی بار دیگر در اعتراض به سیاستهای چپاولگرانه رژیم در مورد حقوق پرستاران و در اعتراض به بدرفتاریهای ایادی رژیم نسبت به جامعه پزشکی دست به یک اعتصاب یک ساعته زدند. کارگزاران رژیم در وحشت از گسترش دامنهٴ این اعتراض جمعیت پرستاران را به محاصره مزدوران نیروی انتظامی درآوردند.

 

 
 

 

دو حرکت اعتراضی دیگر در روز سه‌شنبه 13مرداد در جریان بود:
- در کیلومتر 10 جاده مخصوص کرج جمعی از سهامداران شرکت قاسم ایران در اعتراض به پرداخت نشدن سود سهامشان دست به اعتراض و تجمع در مقابل دفتر این شرکت زدند.
 
 حرکت دوم مربوط به سهامداران خرد بورس تهران بود سهامداران خرد بورس اوراق بهادار تهران در اعتراض به سقوط ارزش سهام و نبود حمایت مدیران بورس از سهامداران خرد بورس در برابر تالار حافظ تجمع کردند.

 

 
 
کارگران لوله‌سازی تهران نیز یک روز قبل از این در برابر ادارهٴ کار رژیم در اعتراض به پرداخت نشدن حقوقشان تجمع اعتراضی کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/550b0510-697d-4b1f-844f-3789eee75318"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات