728 x 90

فقر و بيكارى,اخبار اقتصادی,

رشد آمار زنان کارتن خواب در رشت به ۸۰درصد رسیده است

-

زنان کارتن خواب
زنان کارتن خواب
رشت 14مرداد 94 - بنا‌ به اعتراف یکی از کارگزاران رژیم در استان گیلان که با خبرگزاری حکومتی ایلنا مصاحبه می‌کرد رشد آمار تعداد زنان کارتن خواب در رشت در دوره دولت حسن روحانی از 22 درصد به 80 درصد رسیده است و این موضوع فقط در عرض دو سال گذشته بوده است.
این کارگزار حکومتی که اسماعیل پور نام دارد گفت: بررسیها نشان می‌دهد آمار زنان کارتن خواب مراجعه کننده به مراکز بازپروری طی دو سال اخیر از ۲۲ درصد به ۸۰ درصد رسیده است. بسیاری از کودکان بی‌خانمان به همراه مادرانشان در خانه‌های غیررسمی که به‌طور عمده در آنها بزهکاری صورت می‌گیرد سکونت دارند.
وی با اشاره به آمار بهزیستی کشور گفت : ۱۷.۳درصد کودکان خیابانی حداقل یکبار در عمرشان الکل مصرف می‌کنند.
وی تحمل سرما و گرما، توقیف اجناس، تصادف با خودرو، ابتلا به امراض، مورد اهانت و ضرب و شتم قرار گرفتن و آزار جنسی را از دیگر آسیبهای اجتماعی عنوان کرد که کودکان بی‌خانمان با آنها دست‌وپنجه نرم می‌کنند.
در کلانشهر رشت ۸۰ درصد کودکان تحت عنوان کودکان کار دارای خانواده هستند، ۸۶ درصد زنان خیابانی کارتن خواب معتاد و آسیب دیده هستند که زنگ خطری برای جامعه است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cd7a9f50-db89-4ed2-b01b-663e46d445cf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات